Hardhendt jordmor

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg var på kontroll på sykehuset, og der var der en jordmorstudent som skulle undersøke meg. Hun styra og holdt på når hu prøvde å finne ut hvordan jenta låg, å hun var så hardhendt at jeg til slutt måtte si i fra. Jeg fikk rett og slett vondt :shifty: Jeg ble jo nesten redd for at hun skulle skade babyen..
 
Uff, stakkars, hørtes ikke noe koselig ut :bored: Bra du sa fra da! Sikkert greit å få tilbakemelding når man er fersk, er nok ikke så enkelt. Men tenker vel kanskje det heller er vanlig å være for forsiktig, så litt rart at hun tok så hardt i. Var det en veileder der også, da?
 
Ja bra du sa fra:) men tror det skal veldig mye til for å gjøre noe skadelig:) tipper det blir ubehagelig for oss lenge før.
 
Uff, stakkars, hørtes ikke noe koselig ut :bored: Bra du sa fra da! Sikkert greit å få tilbakemelding når man er fersk, er nok ikke så enkelt. Men tenker vel kanskje det heller er vanlig å være for forsiktig, så litt rart at hun tok så hardt i. Var det en veileder der også, da?

Ja, men hun var ute akkurat da. Men hun ble litt bedre når jeg ga beskjed :) Selv om hun skyldte på at det var jeg som var øm i magen ;)
 
Syns alltid det gjør vondt jeg :p men det er nok fordi jeg er øm på grunn av vokseperiode. Heldigvis mye som skal til for å skade mini. Men greit å gi beskjed, skikkelig vondt skal det jo ikke være :)
 
Syns alltid det gjør vondt jeg :p men det er nok fordi jeg er øm på grunn av vokseperiode. Heldigvis mye som skal til for å skade mini. Men greit å gi beskjed, skikkelig vondt skal det jo ikke være :)

Er litt øm nede i magen om dagene jeg også :) Men det her var oppe og det var fordi hun trykka så hardt på babyen sin rumpe, for hun ville finne ut hva som var opp og ned :rolleyes:
 
Hos meg var studenten superflink, mens veiledende lege var så hardhendt at jeg hadde vondt i flere dager etterpå!
 
Fikk veldig vondt i dag jeg også, når jordmor kjente etter om hodet lå nedover, men jeg sa ingenting ettersom hun fant det ut relativt fort og de gjør det jo hver eneste dag...:p
 
Jeg var på kontroll på sykehuset, og der var der en jordmorstudent som skulle undersøke meg. Hun styra og holdt på når hu prøvde å finne ut hvordan jenta låg, å hun var så hardhendt at jeg til slutt måtte si i fra. Jeg fikk rett og slett vondt :shifty: Jeg ble jo nesten redd for at hun skulle skade babyen..

Med storebror var jeg til kontroll hos legen en gang og hun klemte og røsket så hardt at jeg fikk blåmerker i flere dager etterpå. Det er ikke alltid de forstår hvor hardhendte de faktisk er.
 
Back
Topp