Harde spark

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Hei dere flotte damer :).

Jeg er 22+0 i dag og lille har vært helt sykt aktiv i løpet av dagen. Er det fler enn meg som har minier som sparker sinnsykt hardt? :blackeye:

Jeg har tydeligvis fått en vilter liten krabat denne gangen. Jeg synes det er utrolig deilig å kjenne bevegelse og liv, men så hardt da :facepalm::Heartred:Heartred

Hun vet å sparke fra seg her også, og spesielt i de områdene jeg er litt øm fra før :blackeye:

Hei dere flotte damer :).

Jeg er 22+0 i dag og lille har vært helt sykt aktiv i løpet av dagen. Er det fler enn meg som har minier som sparker sinnsykt hardt? :blackeye:

Jeg har tydeligvis fått en vilter liten krabat denne gangen. Jeg synes det er utrolig deilig å kjenne bevegelse og liv, men så hardt da :facepalm::Heartred:Heartred

Yes da! Kaller ho bare turbo-guri!
Hadde en periode hun syntes det var stas å bruke blæra som trampoline, og med min evigvarende UVI er det helt vanvittig sårt den veien!:arghh: :bag: Nå virker det som om hun prøver å sikte seg inn på nyrer og ribbein o_O Når heldigvis ikke ribbeina helt enda :wideyed: Men vilter og harde spark her også ja! Skvetter til innimellom :hilarious:

22+1 i dag

Back
Topp