Harde spark

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Tok meg på magen i kveld og på et punkt akkurat der babyen pleier å sparke mest er det skikkelig ømt. Kjentes ut som blåmerke. Flere som har en karatekid i magen?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en skikkelig karatekid i magen. Han sparker så hele magen hopper. :p :D
Det er ganske morsomt. Men ganske irritabelt når jeg skal sove. :p
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Japp! Har blitt litt blå under navvelen der hun sparker mest. Ellers lever jeg i frykten for å få navvelbrokk igjen. Var opperert i fjor for navvelbrokk å fikk beskjed at det er mulig den åpner seg igjen nå... Krysser fingrene og håper på det beste....

Oh yeah! Blir sliten rett og slett enkelte ganger. For all del bedre å ha en aktiv krabat inni der så man vet alt er bra, men han har fest støtt og stadig altså!

Jeg har en som er karatekid på natten, da er det full rulle! :p

Ja han i magen min er periodevis helt propell! Føles ut som han tar saltoer og turner rundt inni der:p tidvis litt ubehagelig, men stort sett bare veldig koselig :)

Termin 22/2-14 med første frø <3

Jeg ble litt redd i natt, han sparket helt nede ved blæra, lurte en stund på om det var normalt, føltes ut som det skulle komme en fot ut... men googlet det og det virker normalt med spark der nede også, bare ubehagelig. Noen av dere som har opplevd det?

Jeg ble litt redd i natt, han sparket helt nede ved blæra, lurte en stund på om det var normalt, føltes ut som det skulle komme en fot ut... men googlet det og det virker normalt med spark der nede også, bare ubehagelig. Noen av dere som har opplevd det?

Japp. Da gikk det galt, og jeg måtte bytte klær og ta en dusj mens mannen min måtte vaske stuegulvet. Heldigvis var jeg hjemme, da. Jeg har gjort knipeøvelser hver dag i flere år, så jeg sjønner ikke hvorfor dette hendte.... :(

Ja spesielt i begynnelsen var det mye rett ned. Kjennes ut som når man kommer litt for langt inn ved sex og treffer livmortappen. Litt vondt ja. Husker fra forrige svangerskap når babyen var litt større at det kjentes ut som det kom en fot ut.

Mens jeg leser dette så sparker lillemor så magen hopper:)

Føler det er en ganske aktiv baby inni der, men sparker forskjellige steder, så ingen blåmerker nei.

Heldigvis ingen blåmerker :) Men lille gutt er kjempe aktiv, satser på en framtidig fotball spiller :)

Jeg håper jenta kommer ut å kan karate, så pappaen slipper å ligge våken å bekymre seg så masse.

Back
Topp