Harde 'områder' på magen!?

Lillemor.89

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Hei! I dag når jeg våknet kjente jeg en hard, ganske stor klump ca fire fingerbredder over navlen, mens resten av magen var myk. Etter jeg hadde vært på do hadde klumpen falt ned til rett over skambeinet. Kjentes ut som kanskje et hode eller ryggen, men barnet er vel altfor lite til å kjennes fra utsiden!? Og når jeg har kynnere strammes jo hele magen, ikke bare deler av den.. Min mann kjente også 'klumpen' og syns d kjentes ut som babyen... men jeg får det ikke til å stemme! Sist kjente min mann små spark fra ca. uke 17... er nå 15+1...

Det kjenner jeg hver morgen før jeg har tisset, så det er nok babien...eller toppen på livmoren du har kjent :)
Min er bare rett under navelen enda, for jeg er i uke 13. Når jeg har tisset, er den sånn ca midt i mellom navelen og skambenet ;)

Samme her!:) det er nok livmora!:) jeg kjenner babyen også på morgenen før jeg står opp. Men bare innvendig:) er 15+1 idag:)

Sent from my iPad using BV Forum

Samme her og :) Er hardt helt fra skambeinet og opp 1-2 fingre over navlen :) Det er livmoren, blir på samme måten når jeg får kynnere

Back
Topp