Harde og vonde kynnere

LaMore^

Glad i forumet
har jeg hatt stort sett hele dagen idag.. Kynnerene har til tidere vært slik at jeg har måttet stoppet opp og pustet litt igjennom de..++ vond rygg med mensmurringer i ryggen har min dag vært fullt opp med idag.... Uff.. noen andre eller?
Skal egentlig på tidligvakt i morgen, men får se det ann på morgenkvisten i morgen...

*2 prinsesser & en spire* skrev:
Sånn har jeg det inni mellom også. Da har jeg ringt føden for en sjekk. Kanskje du bør gjøre det samme for å se om de har fått innvirkning på livmorhalsen?

Fikk du komme inn på føden for en sjekk?

Samme her... vonde vonde kynnere, spes. hvis jeg stresser eller er i aktivitet. 
Høre med jm hva hun sier neste kontroll til uka tenker jeg. 

Har hatt mye kynnere siden uke 20. Er nå uke 30+4 og kynnerne er ofte of veldig ubehagelige. Får de både i aktivitet og når jeg sitter og slapper av :( . I dag har det vært veldig mange og mest mens jeg bare sitter. Så forstår ikke hvorfor jeg har ikke gjort mye i dag.

Sånn er det her og... Vurderer å ringe jm imorra for å høre hva hun mener. Men var ganske plaget med kynnere sist svangerskap og. Jm sa på forrige kontroll at kynnerne gjerne blir verre for hvert svangerskap... Har du snakket med føden?

Har ikke snakket med føden, har gitt seg litt nå.. Så venter litt å ser det ann. Men ser vi er mange som sliter med kynnere.. Men nå på kvelden har det mest vært murringer i ryggen..

LaMore^ skrev:

*2 prinsesser & en spire* skrev:
Sånn har jeg det inni mellom også. Da har jeg ringt føden for en sjekk. Kanskje du bør gjøre det samme for å se om de har fått innvirkning på livmorhalsen?

Fikk du komme inn på føden for en sjekk?

Ja...

Får hyppigere og hyppigere av disse nå. Igår gikk de faktisk også i ryggen, og idag måtte jeg puste meg litt igjennom... *bare liiiiittebitt sresset og må få ferdig alt*
Skal forøvrig på Ahus imorgen for sjekk (ekstra UL henvisning pga fare for tidlig fødsel)

Jeg har allerede vært på føden 2 ganger for sjekk i tilfelle premature rier. Ringer og forklarer - egentlig ikke bekymret - og vips så står jeg der. De har villet ha meg inn med en gang begge gangene :) Nå er det sånn at hvis de blir enda verre eller jeg blir stresset, kan jeg bare komme. De sier at selvom det ikke har vært rier hittil, betyr det ikke at det ikke blir det. :) Så skal ha lav terskel for å kontakte de!

Back
Topp