Hardbag til Mountain buggy vogn

Vifsla

Elsker forumet
Hei!
Har en Mountain buggy urban jungle sportsvogn. Kjøpte den brukt så er ikke helt sikker på modell, men tror der er 07' eller 08'. Elsker den vogna og vil derfor gjerne anskaffe en hardbag som kan brukes på babyen som kommer til sommeren. Isteden for den dødstunge drittvogna jeg har fra simo :o

Er det noen som vet om en hardbag kjøpt nå vil passe vogna? Er jo typisk at de forandrer småting så man må kjøpe helt ny vogn :p er jo tross alt 7 år gammel, men den ser jo helt lik ut som de modellene de selger nå.

Håper noen vet :)

På finn blir ofte slike bager gitt bort, så se om du finner noe der også prøver du den på den du har :)

Ikke noe problem ;) jeg har en vogn fra 2009 og kjøpte bag fra 2011 tror jeg :)

Men, valgte å kjøpe en annen vogn når vi måtte slutte m bagen... Den er jo alt for liten og ville ikke ha tulla vendt fra meg. Lurt å beholde simoen gjennom vinteren?? ;)

Ikke noe problem ;) jeg har en vogn fra 2009 og kjøpte bag fra 2011 tror jeg :)

Men, valgte å kjøpe en annen vogn når vi måtte slutte m bagen... Den er jo alt for liten og ville ikke ha tulla vendt fra meg. Lurt å beholde simoen gjennom vinteren?? ;)
Ja har tenkt å beholde den :) spesielt til sovevogn.

Mener vår 2014-bag passet til en 2010-vogn vi prøvde. (Og mini sitter utovervendt og trives utmerket med det. Virker ikke spesielt keen på å se på meg, i alle fall. Ser vel nok av meg ellers, hehe.. Jeg klarte for så vidt ikke å se ansiktet på ungen når det lå i bagen heller, jeg.)

Og det må jeg bare få sagt: Er virkelig fornøyd med Buggyen, gitt!

Back
Topp