Hardangervidda juli

Ønskerbarn24

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
September To Remember
Novemberlykke2024❤️
Hvordan vil det være å legge ut på ein barnevennlig rundtur på hardangervidda frå hytte til hytte ca 2 mnd før termin mon tro :hilarious: aldri vært gravid før eg så ka kan eg forvente når eg er så nært termin ?


Edit: blir spahotell istedenfor :D:D
 
Last edited:
Det varierer veldig hvordan formen er som gravid! Noen lever helt normalt til den dagen barnet blir født. Mitt første svangerskap var sånn, jeg ble ikke hindret av noe!

Med nr. 2 var jeg mer sliten, og nr. 3 hadde jeg litt vondt i ryggen mot slutten.

Greit å være steder man har dekning til enhver tid ihvertfall, i tilfelle noe skjer :)
 
Som det sies over her ville jeg kanskje tatt det som det kommer :) jeg var i ok form første svangerskap, men fødte 5-6 uker før tiden.. andre svangerskap var formen dårlig og en sånn tur hadde vært uaktuelt :p
 
Sist jeg var gravid med september barn, var jeg ganske ubrukelig i sommervarmen da jeg var så full i vann!
Så meg personlig ville ikke tatt det for sikkert at dette ville latt seg gjennomføre. Men vi er forskjellige og graviditetene varierer jo, så ta en vurdering når det nærmer seg?
 
Hvordan vil det være å legge ut på ein barnevennlig rundtur på hardangervidda frå hytte til hytte ca 2 mnd før termin mon tro :hilarious: aldri vært gravid før eg så ka kan eg forvente når eg er så nært termin ?
Umulig å forutsi, så ville booket noe som kunne avbestilles eventuelt. Flere venninner som jogget dagen de fødte og gikk en times tur hver dag i permisjonen, men jeg klarte så vidt å gå 1 km før bekkenet ble veldig vondt og det føltes som jeg skulle føde en ball ☺️
 
Back
Topp