Hard på Magen....

Dorothy_1

Gift med forumet
Er det noen plasser på magen som dere er spesiellt harde????
Her bruker det som regel og være steinhardt akkurat I det området rundt navelen.....
HeHe, Lurer på hva det er på babyen som er der.... [:D]

hender jeg kjenner hvor babyen ligger - gjerne på venstre side av magen.... rart![:D]

ORIGINAL: Bente 24

Jeg er hard der babyen ligge liksom, jeg kan liksom se på magen når jeg ligger hvor babyen ligger og da er som oftes på høyre side..og da er magen helt skjeiv, og den ene siden er hard og den andre siden er brød deig..

Sånn er det her også [:D][:D][:D] Høre side er favoritten [:D][:D][:D]

Lucas trives vel mest på høyre side,en gang iblandt tar han en runde over på venstre da...men kjenner han mest på høyre ja[:D]

Magen min er hard over det hele.

Føles av og til som her er litt hardere på høgre sida.. Sikkert babyen.. [:D]
MEN det jeg lurer på er at blir dere sår eller støl der babyen sparker mye, eller der hodet ligger og presser??
Har nemlig veldig vondt i sida av og til.. Lurer på om det kan være det..

Hvis det blir mange spark på samme plass i løpet av en dag, så blir det litt vondt til slutt hos meg.

Min mage er hardest øverst oppe under ribbeina.... Der ligger morkaka, og jordmor mente at enten dytter babyen den oppover, eller at babyen har veldig hard rumpe...hehe

Min ligger på høyre side og sparker nedover mot blæra...har akkurat spist en is og det er fullt liv!!

Magen min blir ofte hard på høyre side, helt opp med navlen..
Må nok være babyen som beveger seg..hehe...

ORIGINAL: snuppa81

Lucas trives vel mest på høyre side,en gang iblandt tar han en runde over på venstre da...men kjenner han mest på høyre ja[:D]

Samme her[:D]

ORIGINAL: Karo

Her er det venstre side som er favoritten[:D]

Her og [:D]

ORIGINAL: lenemor

hender jeg kjenner hvor babyen ligger - gjerne på venstre side av magen.... rart![:D]

Signerer[:)]

Back
Topp