hard mage?

Renate79

Flørter med forumet
Heisann.
Magen min er konstant hard den....sånn utenpå ja;) Jeg føler at den ligger og presser utover hele tiden, at det er litt småtrangt der inne..... Magen til venninna mi som er gravid, er ikke slik....Hvordan er deres? Er det noe jeg bør bekymre meg for??

Jeg har ikke sånn mage[8|].. mye polstring fra før, jeg[8D]..
men er uansett ikke bra å bekymre seg, da..[;)] spør jordmor eller lege neste gang du tilfeldigvis er i nærheten av helsestasjonen eller legekontoret[;)]

Magen min er ikke veldig hard, men jeg kan huske at den var hardere forrige gang. Tror det er fordi jeg hadde noen kg ekstra denne gangen.
Klem

Min mage har blitt mer hard nå, men ikke konstant. Det er når jeg har kynnere, har en god del på kveldene nå. Det er visst vanligere med tidlig og mye kynnere på flergangsfødende.

Joda, magen min er hard, den! [:D] blir liksom skikkelig trangt når jeg skal bøye meg ned og lignende... Og den blir hardere når Vetle-karen flytter på seg! Plutselig er det en hard kul øverst på magen - enten hodet eller stumpen!!! Og når jeg koser med den, kjenner jeg det presser helt nede i blæra... [:)] jeg klarer faktisk å SE det på magen når han er på vei der; da blir magen skjev og en "spiss" som stikker ut.... [8D] og jeg har polstring jeg også!!!! [:D]

Magen min høres helt lik din ut renate79.. Den er konstant hard den! Men jeg har ikke lagt på meg noe særlig, to kg, så kanskje det har noe med det og gjøre!? Føler også at det er noe som presser utover på en måte, og når jeg nettopp har spist blir det enda værre. Da føler jeg hele magen holder på og eksplodere! [;)] Men ifølge legen min var det hvertfall ikke noe og bekymre seg for, alt var helt normalt [:D] Alle er jo forskjellige...

Back
Topp