Hard mage

rosarose

Gift med forumet
Eg voknet opp i natt av at magen min var knall hard og litt større enn vanlig, men det hadde gitt seg innen eg gjekk på do og kom tilbake.. Litt rart, nå er den helt normal igjen, andre som har hatt det slik?

Ikke helt på samme viset,men jeg har hard mage!
Vanskelig for å gå på do til tider,masse luft og våkner av og til om natta med veldige smerter i magen. Letter litt på trykket når jeg får tømt meg litt,men er ikke noe godt!

Så det kan ha vert kynnere?

Høres rart ut i 14 uke...?Jeg er 16 uker nå og har ikke opplevd det.

Høres ut som kynnere på meg, KariAlana. Jeg begynte med de også rundt uke 14-15 :)  

Har mange ganger lurt litt på dette med kynnere... [8|]
Aner rett ogs lett ikke om jeg har hatt det. Er det vondt?

ORIGINAL: KariAlana

Eg voknet opp i natt av at magen min var knall hard og litt større enn vanlig, men det hadde gitt seg innen eg gjekk på do og kom tilbake.. Litt rart, nå er den helt normal igjen, andre som har hatt det slik?

Hei på deg! Akkurat sånn har jeg det mange ganger, tror ikke du skal være beskymret for det. Var hos legen min igår og han sa at jeg kunne nå kjenne hvor babyen lå i magen (på høyre eller på venstre side og sånt) Så det kan hende at ryggen til babyen er ytterest eller noe sånt, også må vi ikke glemme at hvis vi må tisse så presser jo magen på bøæren, så det kan ha sin innvirkning. Tror det er helt vanlig, men spørr gjerne jordmoren din eller legen for å være på den sikkre siden.

Lykke til så mye [:)]

Høres ut som en kynner for meg også. Jeg hadde dem siden uke 15, varierer fra person til person hvor tidlig man får de [;)]

Hei!! Gratulerer med baby i magen[:D]. Jeg våknet opp med akkurat det samme i morges, var veldig tissetreng og magen kjentes ut som en hard bolle, var til legen på vanlig kontroll i dag, så nevnte det for legen, men hun sa ikke noe spesielt om det, så regner med det er normalt[;)]. Litt morsomt å, for de kjenner vi virkelig hvor babyen er[:)]

men kan få kynnere fra man blir gravid til slutten liksom.. kommer veldig på person til person når man får de..

ORIGINAL: twinmom

Det sies at kynnere ikke begynner før uke 20 og utover..

Ja gjennomsnittelig ja. Men noen har det hele svangerskapet og andre har det aldri. Er jo forskjellig for alle det da.

Back
Topp