hard mage

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Er deres mage hard og stram ? Kjenner jeg nesten ikke orker å spise,for føles som magen skal revne.

Sniker fra januar- Samme her! Skjønner ikke åssen den skal bli større når det er så stramt :p

Samme her. Og når jeg nyser så kjenner jeg seriøst at huden frempå magen "revner". Deilig :p

Det er jo helt grusomt. Føler jeg ikke orker gjøre noe nå om dagen. Kan ikke huske jeg var slik før på slutten sist. Jeg jo ennå 3 mnd igjen :wideyed:

Har hatt et slitsomt og tungt svangerskap hele veien og merker nå at absolutt alt jeg gjør er tungt. Gleder meg til å få kroppen tilbake og orker å begynne og trene igjen. Savner den gamle meg :p

Har hatt et slitsomt og tungt svangerskap hele veien og merker nå at absolutt alt jeg gjør er tungt. Gleder meg til å få kroppen tilbake og orker å begynne og trene igjen. Savner den gamle meg :p

Ja, det gleder jeg meg til også:-) Jeg kunne fint gått en tur,men det er så j.... glatt ute :rendeer

Magen har begynt å stramme skikkelig slik som på slutten sist.. Smører med BioOil og det hjelper litt :)

Ja spiste nachos-tallerk på kafé kl 14 og føler meg enda stappmett :-o og kynnere i hytt og pine! :-/

Back
Topp