hard mage?

Jeg synes magen min virker strammere allerede, har litt flesk på magen så synes den ser mindre ut enn den pleier :-P hehe

Men lurer også på det egentlig :-)

Min navel stakk aldri frem så det skjer ikke alle, magen ble mer som en gravid-mage da jeg var fire mnd på vei ca ;) :) tror sånt er veldig fra person til person :) Fikk ikke den mørke streken heller

Jeg synes magen min virker strammere allerede, har litt flesk på magen så synes den ser mindre ut enn den pleier :-P hehe

Men lurer også på det egentlig :-)
Det syns egentlig jeg også.. Jeg har ikke gått opp noe som helst, men syns magen er blitt mindre. Har også litt ekstra mage fra før. Kjenner at området nedenfor navelen er strammere, men d kan også være arrvev fra tidligere operasjoner

Det syns egentlig jeg også.. Jeg har ikke gått opp noe som helst, men syns magen er blitt mindre. Har også litt ekstra mage fra før. Kjenner at området nedenfor navelen er strammere, men d kan også være arrvev fra tidligere operasjoner

Hehe så gøy at det ikke bare er meg:-P det er området nedenfor navlen hos meg også:-)

Siden vi begge har det sånn, så kanskje det er babyen vi kjenner ❤

Ja må vell være noe svangerskaps relatert tenker jeg :-) livmoren begynner vell å strekke seg ganske tidlig :-) er ikke så langt på vei, men det var det første jeg hang meg oppi som var annerledes fra de andre syklusene :-)

Back
Topp