Hard mage

LilleMyy90

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Julilykke 2023
Noen tips til hard mage? Har testet svisker, prøver flere ganger daglig, men hun synes ikke det er så godt, brakk seg sist. Hun har fått litt hard mage, har ikke fått vondt av det enda, men hun har presset seg lilla i fjeset i 2 dager nå, som regel kommer det ingenting, 2 ganger en liten fast klatt. Noen som har erfaring med maltekstrakt? Er ikke det sukker? Som igrunnen ikke er noe snill med tarmene i seg selv.. Tenker å prøve pærepure imorgen, som ligger i samme gate som svisker.
 
Pære er fint ja, og aprikos er sikkerstikk her når sviske ikke funker :) Har ikke prøvd malt.
 
Får hun i seg nok drikke? Merker at min er mindre interessert i puppen nå som han har begynt å få litt annet. Kan jo hende det hjelper å tilby litt mer pupp :)
 
Får hun i seg nok drikke? Merker at min er mindre interessert i puppen nå som han har begynt å få litt annet. Kan jo hende det hjelper å tilby litt mer pupp :)

Synes hun drikker normalt. Får alltid pupp enten rett før eller rett etter grøt også. Har også prøvd med litt vann, men tar ikke flaske, så jeg gir litt på kopp. Så har hun fått slurpet på en del vannmelon idag :) men kan prøve å tilby mer å se.
 
Malt kan hjelpe, brukte det litt på storesøster, helt til hun fikk tenner.
Har ikke brukt det på lillebror, kommer nok ikke til å bruke det på han heller for nå har han fått tenner og malt er nesten bare sukker.

Her foretrekker lillebror sviskesaft fremfor sviskemos. Har blandet litt vann i sviskesafta, også får han det i (avent) tutkopp, for da drikker han mye mer enn om han får det i flaske.
 
Malt kan hjelpe, brukte det litt på storesøster, helt til hun fikk tenner.
Har ikke brukt det på lillebror, kommer nok ikke til å bruke det på han heller for nå har han fått tenner og malt er nesten bare sukker.

Her foretrekker lillebror sviskesaft fremfor sviskemos. Har blandet litt vann i sviskesafta, også får han det i (avent) tutkopp, for da drikker han mye mer enn om han får det i flaske.

Takk for tips, sviskesaft blandet med vann skal vi prøve :) hun skjønner ikke helt greia med tutekopp heller denne prinsessa. Hun skjønner ikke at hun må suge, hun bare presser tuten langt inn i munnen og brekker seg. Så foreløpig drikker hun fra vanlig kopp :p hun blir kliss blaut hver gang..
 
Sviskene gjorde visst susen likevel. Idag på stellebordet trykte hun som aldri før og det kom i tonnevis ;) tenk å bli så lykkelig av bæsj da!!

Kjenner den følelsen. Gikk noen dager uten her og, så kom det en hard liten klump. Mens jeg skifter bleie hjalp jeg henne med å holde i mot føttene så hun fikk ut alt. Drev å pressa en god stund, men tilslutt kom alt ut. Og d var MYE! Jeg ble helt sjokkert faktisk!
 
Back
Topp