Hard mage

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Lurer på om det er det så plager lille her, er det noe utenom svisker og malt så setter skikkelig fart på sakene ??
 
Hmm her hjalp sviskedrikk og sviskemos som det suuuste... Ellers skal fiberrik mat være bra for tarmen, men vet ikke om man kan gi det til småtasser? Uff vondt med hard mage... Her er mini sutrete og vrang pga en tann på vei ut, kan det være det hos dere?
 
Hmm her hjalp sviskedrikk og sviskemos som det suuuste... Ellers skal fiberrik mat være bra for tarmen, men vet ikke om man kan gi det til småtasser? Uff vondt med hard mage... Her er mini sutrete og vrang pga en tann på vei ut, kan det være det hos dere?

Har vært sur og vrang i to uker snart, en dag inni mellom så er bra, har tenkt tenner her og, men kommer ingen:/
 
Svisker funker ikke her, men pære og aprikosmos.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt moden pære funker bra her. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Ser ikke ut så sviskemosen virker så bra her heller, men når han var mindre gav jeg sviskemos med pære, men de selger ikke den overalt. Så får kikke etter det idag.
 
Ser ikke ut så sviskemosen virker så bra her heller, men når han var mindre gav jeg sviskemos med pære, men de selger ikke den overalt. Så får kikke etter det idag.
Det er veldig enkelt å lage det selv hvis ikke du finner. Hjemmelaget er mer effektiv enn det man får kjøpt, også. E fikk alltid ut alt som var etter en liten halvtime, mens kjøpesvisker brukte lang tid.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Ser ikke ut så sviskemosen virker så bra her heller, men når han var mindre gav jeg sviskemos med pære, men de selger ikke den overalt. Så får kikke etter det idag.

Jeg laget pæremosen selv:) kok pærer og mos det i en blender eller stavmikser :) den på butikken virket ikke like bra syns jeg.
 
Back
Topp