Hard mage:(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei, litt rart spm som kommer kanskje:/ men dere skjønner har alltid sliti med hard mage og problemer til tider å gå på do å bommelibomme. Men i går kveld, satt jeg på do å sku bommelibomme å jeg slet skikkelig skikkelig trodde jeg seriøst sku revne jeg. Etter dobesøket begynte jeg så vidt å blø, å det kjennes så sårt ut i dag. Noen andre som har opplevd noe lignende???

Kan være du har presset på deg en hemoride? De kan jo "sprekke" og blø - ikke noe godt!
Tar du noe for hard mage? Hvis ikke kan jeg varmt anbefale laktulose. Det har vært min reddende engel gjennom hele svangerskapet! ;)

Har vært fryktelig plaget med hard mage dette svangerskapet og har opplevd innimellom det du beskriver her og har også blødd litt.. selv om jeg ikke har fått hemorider (takk og lov) Kan hende det har blitt en liten rift. Anbefaler at du tar noe for magen din, selv bruker jeg duphalac dagelig for å klare å holde ting igang og spesielt siden jeg tar jerntilskudd også. :) Det rare med meg var at jeg plutselig ble skikkelig løs i magen idag!

Vanlige blodkar har vel lettere for å blø også nå, det er visst ganske vanlig å plages både med treg mage og med litt blødninger derfra... Jeg har så vidt begynt å merke det nå at alt jobber litt tregere. Har ikke tatt noe for det, men husker at jeg fikk lactulose for det da jeg var liten, husker at det smakte veldig godt...:) Så blir det verre så kjøper jeg enten det eller så spiser jeg en yoghurt med noen skjeer linfrø i. Prøvde det en gang og det gjorde susen uten at jeg trengte å ta noe "medisiner".

Jada, dette lyder kjent! Både sårhet og småblødninger, men uten at jeg har fått noen hemoroider så langt jeg vet. En liten shot med lactulose gjøre susen!

Back
Topp