Hard mage !?

Pappesken

Hanne Caroline Moen
Er det normalt at magen skal være hard ? :P Altså når jeg tar på den er den stein hard og den kjennes støl og rar ut hele tiden. Det å snu seg når jeg ligger er et mareritt og kjenner at det stikker i sidene når jeg sitter "/
Det er egentlig veldig ubehagelig å bevege seg og å ligge/sitte stille "/

Er nok kynnere når magen er hard. Ubehagelig til tider, men gir seg etterhvert :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Har dere det sånn at det gjør vondt når dere snur dere også ?

Noen ganger kjenner jeg at jeg blir kvalm :P Men skal til legen om ikke mange dagene, så skal snakke med han om det da :)
Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Er veldig ubehagelig å snu seg, gå og bevege seg når kynnere er der, ja.
Har veldig mange vonde kynnere, så jeg har fått beskjed om å slappe av så det ikke blir til rier.
Det skal ikke være hele tiden, de kommer og går, men det er ikke babyen du kjenner de gangene det ikke er fullt så vondt? Mulig babyen ligger i en ubehagelig stilling for deg og?

Termin 4/9-13 - skriver fra mobilen

Er veldig ubehagelig å snu seg, gå og bevege seg når kynnere er der, ja.
Har veldig mange vonde kynnere, så jeg har fått beskjed om å slappe av så det ikke blir til rier.
Det skal ikke være hele tiden, de kommer og går, men det er ikke babyen du kjenner de gangene det ikke er fullt så vondt? Mulig babyen ligger i en ubehagelig stilling for deg og?

Termin 4/9-13 - skriver fra mobilen

Det er ubehag og vondt hele tiden, så tenkte jeg skulle få legen til å sjekke posisjonen til bebien :)
Jeg kjenner aktivitet hele dagen og hele natten, så regner med at det bare er meg som har ubehaget :)

Back
Topp