Hard mage!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Hvor hard mage er det normalt at så små babyer får når de får fast føde?
Her har det gått fra gul, flytende mm-bæsj til brun, tykk bæsj som ikke engang trekker inn i bleia men ligger som pudding når jeg åpner...sitter ikke fast i stumpen engang :eek: o_O
Er det FOR hard mage??? Lurer på om jeg må kutte ned på mengden mat igjen og øke saktere??? Hun plages endel og krester mesteparten av dagen, sutrer o.l. :(

Jeg husker virkelig ikke helt hvordan det var med T. Men jeg kan ikke huske at den noen gang har vært så fast...?

Jeg tror ikke hardheten på avføringen i seg selv er noe problem, dersom hun er fornøyd, men dersom hun strever og virker misfornøyd...

Jeg aner virkelig ikke, kommer helt sikkert til å lure på det samme:-)

Det skal ikke være så hardt hu ikke får det ut uten og gråte eller ha vondt:( Sliter hu med og bæsje? Synes det er rart siden hu får mm i tillegg, men hu har nok særdeles sensitiv mage, stakkars!

Hun gråter ikke hverken når hun bæsjer eller ellers, men er misfornøyd og presser mesteparten av dagen :eek: :confused: Gir sviskesaft 3 ganger daglig, håper det hjelper...men tenker at det ikke burde være sååå tykt o_O

Har akkur
Jeg husker virkelig ikke helt hvordan det var med T. Men jeg kan ikke huske at den noen gang har vært så fast...?
Hvor fast er for fast? Her er det som tykk brownie røre :p :laughing025 Har akkurat bytta dagens 3. bæsjebleie på henne, så da er det kanskje ikke noe problem egentlig??? ;) :p :confused:

Har akkur
Hvor fast er for fast? Her er det som tykk brownie røre :p :laughing025 Har akkurat bytta dagens 3. bæsjebleie på henne, så da er det kanskje ikke noe problem egentlig??? ;) :p :confused:

Jeg tenker at FOR hardt er som harde kuler :p

Jeg tenker at FOR hardt er som harde kuler :p
nei det er det jo langt ifra! :p :eek: Er kanskje bare meg som syntes overgangen var så enorm fra spedbarnsbæsj til tykkere bæsj :p :confused:

nei det er det jo langt ifra! :p :eek: Er kanskje bare meg som syntes overgangen var så enorm fra spedbarnsbæsj til tykkere bæsj :p :confused:

Skal være forskjell på bæsjen etter man har begynt m fast føde:) men hu skal jo ikke ha vondt når hu skal bæsje, da er det for hardt for magen!

idag er hun mye bedre :) Ingen pressing eller kresting og akkurat passe løs bæsj :D ...rart hva man skal være så fornøyd med om dagen :eek: :p Hun fikk ingen gulrot i går, men litt grøtpulver i melka men det var tydeligvis ikke noe problem :D Idag har vi så redusert mengden gulrot igjen, og så fortsetter jeg med litt grøtpulver i melka til kvelden! Så får vi se. Skal koke egen sviskemos idag til henne, namnam! :p

Back
Topp