Hard mage

Lindas79

Forelsket i forumet
Huff, snuppa sliter sånn. Gir henne sviskepure to ganger om dagen, ellers får hun grøt, brød, middag og pupp. Og masse vann. Er alltid i aktivitet. Hvorfor blir hun så hard i magen?? Hva skal jeg gjøre?

Hvor har det blitt av alle supermammaer som har svar på alt?? Var sikker på å få tusen råd her nå [:)]

heihei.
Jeg anner ikke jeg.hehe.
men jeg hjelper deg å dytte[;)]
(kansje litt massasje på magen hjelper?)

Jeg anbefaler MALT! Storesnuppa vår var kjempeplaget (fordi jeg har gitt henne sånne herlige gener..), og det virket helt supert [:)] W har fått noen ganger, men han har hatt en mye "bedre" mage [:)]

Lykke til [:D]

vi hadde det samme problemet, og jeg fortate dette til min helsesøster. hun anbefalte å spise veldig grovt brød, og masse frukt. og skal si det har hjulpet her. hun får i tillegg litt malt i melka si. ellers så sa hun hvis  det ble veldig ille, kunne jeg gi henne litt biolayougert. =) de små kan visst begynne å få litt av det nå... =)

Fullkorn gir veldig hard mage her. Jeg ville forsøkt å bytte noen grøter.

Hvilket brød gir du?
Hvis vi gir snuppa brød type kneip o.l så blir hun steinhard i magen med en gang... hun strever livet av seg for å få ut små knallharde knoller. Nå får hun skikkelige grovbrød og ungen er en drøm gjennom magen.

Tulla ble super hard i magen av nan mme, og enkelte grøter.. Jeg ga sviskepure fra ferdig glass, og det hjalp ikke så mye... Malt tålte hun ikke[&o]

Men så laget jeg sviskepure selv, og føs i isbiteform.. Så hvis hun sliter litt nå tar jeg opp en og putter i grøten! Funker supert! Og den blir jo tint av det varme vannet [8D]

Anbefaler å lage sviskegrøten selv.
Vi begynte med det i stedet for å kjøpe de glassene. Og da fikk vi jaggu fart på magen[:)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Vi begynte med det i stedet for å kjøpe de glassene. Og da fikk vi jaggu fart på magen[:)]

Samme her! Kunne nesten bruke et helt glass av de kjøpeglassa uten å merke noe, men når jeg lager den selv må jeg passe på så det ikke kommer på utsiden når hun driver på med "å levere pakka"!

ORIGINAL: Tessy_

Samme her! Kunne nesten bruke et helt glass av de kjøpeglassa uten å merke noe, men når jeg lager den selv må jeg passe på så det ikke kommer på utsiden når hun driver på med "å levere pakka"!

Si meg lager vi samme grøt? Og kanskje unga våre er tvillinger(?)
Akkurat sånn er det her å [8D]

Også blir grøten grovere å mer konsentrert når man lager den selv.

ORIGINAL: Tessy_

Si meg lager vi samme grøt? Og kanskje unga våre er tvillinger(?)
Akkurat sånn er det her å [8D]

Også blir grøten grovere å mer konsentrert når man lager den selv.

Hehe, skilt ved fødsel [8|]

Ja, den blir mye grovere! Jeg putta oppi en pose med svisker, vann akkurat så det dekte, kokte det mørt, og etterfylte med litt vann, moste det med stavmikser, og hadde oppi litt mere vann så konsistensen ble passe[:)]

Back
Topp