hard mage og vont hva er det ?

jabuka

Glad i forumet
lurer på en ting, magen min blir drit har det er som om ungen legger seg på siden og det gjør vont, lurer på om noen som vet hva det er[&:] oxo slipper det take på en måte så begynner det igjen,, gjør vont i ryggen også noen ganger men ikke alltid

vet ikke[&:] gjør bare vont[&:] beklager vist jeg spør men hvordaan kjennes kynnere ut[&:] soory har aldri vært borti dette før[&:]

Har du hatt det lenge? Kommer det ofte?

Sikkert kynnere.
Magen strammer seg og blir veldig hard/stram.

ja har holdt på en stund nå men blei værre i går[&:] og i [&:]i dag samme smerter.. er som magen blir stein hard/ stram,, men hender at jeg får voont i ryggen oxo[&:]

Det hørs veldig ut som kynnere. Livmoren trekker seg sammen og forbereder seg før fødselen...
Det er ikke farlig...

okey, takk[:D] jeg trenger ikke å beskymre meg for noe?

ORIGINAL: merete_80

Kynnere?

F.eks, ja..Hvis det gjør vondt og du ikke har hatt det så lenge kan det jo så klart være rier, da. [;)]

høres ut som kynnere!!!

Kynnere skal vel ikke være direkte vonde.
Og heller ikke komme regelmessig?

kynnere er vel bare ubehagelige!?Og setter seg vel ikke i ryggen!?
Eller tar jeg helt feil da!?

Jeg lurer på om jeg hadde dratt for å sjekket det.
Bedre å sjekke en gang for masse!
KAN jo hende det er premature rier.??

Høres ut som kynnere, men de skal ikke være direkte vonde. Men de kan være ubehagelige.
Hvis du har vondt og de er regelmessige så hadde jeg tatt kontakt med føden for en sjekk. Du er jo bare i uke 31, og hvis fødselen er i gang kan de prøve å stoppe den.
Ikke for å skremme deg.... Har selv født førstemann i uke 34 og trodde bare det var kynnere i starten.....

ORIGINAL: StinkiStini

det gjør vont å kommer regelmessig, så går det vekk så kommer det tilbake, men det er ikke vær gang det gjør vont i ryggen

hvor ofte kommer det da!?

ORIGINAL: fairy

Det var sånn mine rier kjentes ut.

Trodde ikke kynnere satt seg i ryggen.

Mine gjør det og er vonde, men ikke rie-vonde, liksom.. [:'(]

ORIGINAL: jabuka

ORIGINAL: StinkiStini

det gjør vont å kommer regelmessig, så går det vekk så kommer det tilbake, men det er ikke vær gang det gjør vont i ryggen

Kynnere skal ikke gjøre vondt (men kan være ubehagelig). Og om de kommer regelsmessig i tillegg.......Så om jeg var i dine sko hadde jeg tatt en tilf til føden, kanskje de vil at du skal komme for en sjekk. Bedre å dra en gang for mye...

Hadde ringt føden jeg altså.
Bedre med en gang for mye!

Om det er rier så vil du inn så fort som mulig så de får stoppa fødselen.

Back
Topp