Hard mage - moræ (ekle detaljer!!)

mammatilM&L

Elsker forumet
Siden fødselen har jeg slitt med hard mage. Trodde det kom av at jeg hadde problemer med å tisse for da måtte jeg presse for det og. Det gikk over å hsr ikke slitt med det på noen uker. Men likevel har jeg store!! problemer med avføring. Kjennes ut som det står i åpningen :/ ender med at dett nlir rifter, er kjempe redd for hemoroider:( i går tok jeg laksoberaldråper og det hjalp. Skal til lege på en sein 6ukers kontroll så skal nevne det til han.
Flere som sliter med magen?

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app

Slet veldig med det jeg også. Lactulose gjorde vondt verre her (slet med smerte ved forstoppelse.).
Men etter å ha økt mengde vann/drikke så har jeg ikke problemer med det lenger.

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Dette var da ikke ekle detaljer:P Vi er da alle damer som har vært gjennom svangerskap og fødsler;)
Jeg har blitt flinkere til å drikke vann, syns det har hjulpet på hard mage. Du kan jo forsøke litt malt(er ikke bare de små som kan ta det:)

Laktolose er sukkerdrikk men laksoberaldråper er nok sterkere. Om jegbikke tar igjen i kveld blir det like ille igjen :(
Jeg drikker masse iløpe av dagen og tilogmed om natten når jeg ammer.

Dette var da ikke ekle detaljer:P Vi er da alle damer som har vært gjennom svangerskap og fødsler;)
Jeg har blitt flinkere til å drikke vann, syns det har hjulpet på hard mage. Du kan jo forsøke litt malt(er ikke bare de små som kan ta det:)
Nå, noen kan mene det er ekkelt så ville advare. Håper jeg blir bedre snart :)

Slet med det første mnd eller halvannen ja. Vondt. Drikke myye vann og gå raske turer så systemet blir kicka litt i gang har hjulpet meg :-) og tida hjelper vel også :-)

jeg sleit også med det, men for meg skulle det bare litt lactulose til så ordnet det seg:)

Laktolose er sukkerdrikk men laksoberaldråper er nok sterkere. Om jegbikke tar igjen i kveld blir det like ille igjen :(
Jeg drikker masse iløpe av dagen og tilogmed om natten når jeg ammer.

Sniker* frøkna er 3,5 mnd nå. Sydde ganske bra etter fødsel og har sliti på do siden fødsel. Gråter hver gang jg må nr 2 for det gjør utrolig vondt. Kjennes ut som jg "revner" hver gang.... Jar ikke vært hos lege enda, så kom gjerne med tips når du har vært der

Sniker* frøkna er 3,5 mnd nå. Sydde ganske bra etter fødsel og har sliti på do siden fødsel. Gråter hver gang jg må nr 2 for det gjør utrolig vondt. Kjennes ut som jg "revner" hver gang.... Jar ikke vært hos lege enda, så kom gjerne med tips når du har vært der
Huff, 3,5 mnd :o det er lenge det. Håper legen har gode tips!
Ja det er kjempe vondt. Nå kjennes det ikke bare ut som det revner her, for det blir sårt. Jeg må noen gang trykke med papir mot der som jeg kjenner at det er fryktelig sårt, det lindrer litt.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Nei noen få dager bare:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg vært hos lege. Fikk ikke noen nye råd bare de vanlige. Så må nok bare ta tiden til hjelp.
Ellers bare frisk å rask :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Back
Topp