Hard mage hele dagen..

Vonka21

Andre møte med forumet
Er 8 dager over tida no...*lei*. Eg bare lurer på eit par ting.
 Nå dei siste dagene har eg gått med hard knall hard mage nesten heile dagen lang. Flere som har det sånn?
 Har også hatt vondt(men mildt) i nedre del av ryggen og magen. Pluss litt menssmerte lignende smerter. Dette hadde eg i heile går, og menssmertene kjenner eg idag og... hva betyr dette?
 Siste ting eg lurer på er ang lakserolje. Lurer på om eg skal kjøpe det alikevel. Høres litt ekkelt ut, men begynner å bli ganske desperat nå. Hvor mye koster det, og hvor mye skal en drikke? (Hvordan drikker man det? Sammen med noe?)

høres ut som det kan være begynnede rier..eller at det er noe på gang iallefall.[:)]

jekk tok 1.5 spise skje med lakser olje.suns ikke den var så ekkel som alle skal ha det til jeg,holdt meg for nesa og svelgte ned med sterk saft etterpå[:D]

tror den kosta rett rundt hundrelappen*ammetåke*[:D]

lykke til

Har også ganske hard mage stadig, den er som en stram ballong...er 6 dager på overtid i dag. Tror det er kynnere, men de er ikke vonde...[8|]

ORIGINAL: Vonka21

Er 8 dager over tida no...*lei*. Eg bare lurer på eit par ting.
 Nå dei siste dagene har eg gått med hard knall hard mage nesten heile dagen lang. Flere som har det sånn?
 Har også hatt vondt(men mildt) i nedre del av ryggen og magen. Pluss litt menssmerte lignende smerter. Dette hadde eg i heile går, og menssmertene kjenner eg idag og... hva betyr dette?
 Siste ting eg lurer på er ang lakserolje. Lurer på om eg skal kjøpe det alikevel. Høres litt ekkelt ut, men begynner å bli ganske desperat nå. Hvor mye koster det, og hvor mye skal en drikke? (Hvordan drikker man det? Sammen med noe?)

Hmm dette høres ut som rier. Typiske tegn hvert fall. Akkurat sånn som jeg har det nå, de kommer som skippertak, særlig i nedre del av ryggen og ned mot livmoren. Svært ubehagelig, får håpe det skjer no med deg snart da, skjønner at du er lei! Masse lykke til.  

Jeg tok 8 ss med lakserolje (ca. 0,5 dl). Olja kostet 85 kr for 1 dl. Jeg blandet den ut i cola. Dessverre hadde den ingen virkning i fht. fødsel, men fikk vondt i magen, ble kvalm og fikk en del vonde kynnere. Det hjelper nok ikke før du er moden. Lykke til!!

Back
Topp