Hard klump i magen...

Turkisdilla

Elsker forumet
Junibarna 2019
ojoj merker dette er super flaut å spørre om, men ingen spørsmål er for dumme[:)]:P  [:)]Lå  nettopp på sofaen, vil jo gjerne kjenne noe bevegelser snart, akkuratt ved trusekanten kjenner jeg en hard klump.. nå skal det sise at jeg sjelden klemmer på meg selv på magen, men er dette den lille?.. viker som klumpen er rett under huden.. Den lille ligger vel litt dypere?... ææææ flaut...

Kan godt hende det [:)]
Ellers så hadde jeg en muskelknute på livmor i sist svangerskap på ca 3cm i dia. Ikke noe farlig den iallefall.

akkuratt det svaret jeg ville ha,, men om jeg kjenner den lille så godt, (tørr ikke å klemme så hardt) så bude jeg i grunn kjenne litt bevegelse eller at jeg kan skyve litt på den, *rødmer*  Hva skulle jeg gjort uten BV:P Thanx!

d e nok den lille ja :)) kjenn den godt når den smett fra under beltet til over det ;P
kjennes nesten ut som eg e lengre på vei enn d eg e denna ganga..
rart d kan va så forskjellig fra gang til gang :))

;) syns den "klumpen" virker å være litt for stor til å være den lille,, men da roer jeg meg med at det er den lille.. weee. jeg kan kjenne h*n... morro!

det er vel livmora, og ikke akkurat den lille. men den lille ligger jo inni livmora da[:D] og bebisen kjenner om du trykker og klemmer litt[:)] men den er trygt og godt inni hula si!

Back
Topp