Hard i magen

Bkno9702072

Betatt av forumet
Hei dere, jeg har et plagsomt problem. Jeg er steinhard i magen :P beklager detaljer, men når jeg bæsjer så gjør det kjempevondt og jeg blør, ikke no greit=\ andre som har samme problem? Er det noe å gjøre med det? Er flink til å spise fiber og frukt og grønt..

Hei dere, jeg har et plagsomt problem. Jeg er steinhard i magen :P beklager detaljer, men når jeg bæsjer så gjør det kjempevondt og jeg blør, ikke no greit=\ andre som har samme problem? Er det noe å gjøre med det? Er flink til å spise fiber og frukt og grønt..
Jeg slet/sliter innimellom nå med det samme. Prøvd med en kiwi hver morgen og kveld? Gå i trapper kan også hjelpe på å få mer fart på tarmene. Husk også å få i deg nok vann. :D Håper du blir bedre snart!

Du kan bruke Duphalac/Lactulose som kjøpes på apoteket. Det mykgjør avføringen. Dette er ufarlig og effektivt, men du må gi det noen dager før du oppnår effekt.

Du kan bruke Duphalac/Lactulose som kjøpes på apoteket. Det mykgjør avføringen. Dette er ufarlig og effektivt, men du må gi det noen dager før du oppnår effekt.
Ja, det måtte jeg og ta under hele svangerskapet. Helt ufarlig for gravide.

Bare pass på å drikke en del væske om man tar Duphalac/Lactulose ;) jobber i hj.spl, og har en haug gamle damer som ikke drikker tilstrekkelig med væske, da blir det bare enda hardere.

Vann atter vann ;) jeg hadde samme problemmer med det mellom uke 20 og uke 28 men etter det har ting vært fint *bank i bordet* Kan hjelpe med Lakeris, hos meg virker det slik at ting gikk letter såfall følte det sånn, og jeg liker ikke lakeris XD håper på bedring;)

Back
Topp