Hard i magen

KineLee

Forumet er livet
Julibarna2014
Gutten min på 14 mnd har plutselig blitt hard i magen. Ca 4 dager han nå har slitt med hard avføring. Kommer bare noen klumper innimellom. Eneste jeg kan tenke meg han reagerer på er blåbær ( fått ganske mye) eller så er det melken han får i bhg. Har googlet litt angående blåbær...skal visstnok være mageregulerende. Spørsmålet da er om jeg skal be de droppe melken i bhg. Ville dere gjort det? Han ammes ennå. Så er jo ikke nødvendig.

Blåbær binder jo gjerne magen så kanskje prøve å kutte de først?

Blåbær binder jo gjerne magen så kanskje prøve å kutte de først?
Ja. Har kuttet det ut også :) Så synd. For han elsker det :p vet du hvor lang tid det tar før han blir bedre min tro? Om det er det han reagerer på.

Ja. Har kuttet det ut også :) Så synd. For han elsker det :p vet du hvor lang tid det tar før han blir bedre min tro? Om det er det han reagerer på.
Nei det vet jeg ikke, kan vel ta noen dager. Prøv å gi han aprikos, det hjelper på hard mage :)

Ah! Takk for tips. Da skal jeg kjøpe det i morgen :)
Kiwi kan også hjelpe, men har sett bedre effekt av aprikos. Kan også kjøpe tørka aprikos og koke og lage aprikosmos av :)

Blåbær kan gi hard mage ja, det skjer hver eneste gang jenta vår får blåbær :-) Aprikos, svisker eller pære hjelper i alle fall her!

Kiwi kan også hjelpe, men har sett bedre effekt av aprikos. Kan også kjøpe tørka aprikos og koke og lage aprikosmos av :)
Kiwi har jeg! Skal gi det til frokost :) aprikosmos er sikkert mer godtatt enn vanlig aprikos ja :)

• Liker
Reactions: BMC
Blåbær kan gi hard mage ja, det skjer hver eneste gang jenta vår får blåbær :) Aprikos, svisker eller pære hjelper i alle fall her!
Ah. Uff. At jeg ikke tenkte på det. Sikkert det han reagerer på da ja. Og han har spist mye av det! Gir du pæremos? Har pære også.

Ah. Uff. At jeg ikke tenkte på det. Sikkert det han reagerer på da ja. Og han har spist mye av det! Gir du pæremos? Har pære også.
Gir pæremos ja, men mi er bare 7 mnd enda da ;-) Funker sikkert om den ikke er most også :-D Og så viktig at han drikker nok :-)

Gir pæremos ja, men mi er bare 7 mnd enda da ;-) Funker sikkert om den ikke er most også :-D Og så viktig at han drikker nok :)
Sant :) Tenker jeg prøver mos. For han spiser bare noen biter når han får den "naturell " :p drikke gjør han mye. Vann og pupp. Får så vondt av han. Vet jo selv hvor ubehagelig det er med fordtoppelse :o

Back
Topp