hard hud under foten

*Bianco*

Forumet er livet
de har jeg og det har sprukket så skikkelig at jeg ikke klarer å gå ordentlig på foten.skikkelig vondt[&:]

jeg har tatt masse fotbad ,smørt inn med ulike kremer men ingen ting hjelper

noen som har forslag til noe jeg kan gjøre selv?

på forhånd takk[:)]

Uff[&o] du må ta det før det går så langt!
Det finnes en stift på apoteket som heter aco fotstift eller noe, den er super og fungerer som lim!
Ellers ville jeg tatt en tur til fotpleier[:)]

ORIGINAL: AnaBanana

Siden du har sprekker så er kanskje ikke baby foot så lurt?

http://no.babyfoot.name/homepage.aspx

vet ikke??

skikkelig sprekker også .lang ned i huden.nesten som åpenet sår[:-]

ORIGINAL: zarafina

Uff[&o] du må ta det før det går så langt!
Det finnes en stift på apoteket som heter aco fotstift eller noe, den er super og fungerer som lim!
Ellers ville jeg tatt en tur til fotpleier[:)]

den må jeg prøve.må vel ta meg en tur til fotpleier kanskje[:)]

Babyfeet eller Babyfoot gir deg rett og slett myk babyhud på føttene- fordi den smuldrer bort den harde huden, de døde hudcellene. Men du skal IKKE bruke den om du har sprukken,sår hud! Den tar godt nedi, og da blir det enda verre!

Smør med god fotkrem (Scholl?), og vent til det har grodd før du prøver Babyfeet

ORIGINAL: Tuten

ORIGINAL: *Auduns*mamma*

Scholl har en helt fantastisk serie mot sprukne og såre hæler.. Fåes kjøpt på apotek.. Etter det har leget seg skikkelig så tar du en runde med baby foot.. Slet med akkurat det samme selv..

Denne har jeg også god erfaring med! Du må huske å følge bruksanvisningen, mtp å smøre deg inn hver dag, og ikke stoppe behandlingen før du er blitt fin igjen.

Så er det greit å vite at det å gå barbeint, crocs og sandaler bidrar til tørr hud! Så lukkede sko er best for oss med slike problemer [:-]

jeg går alltid med sokker ,hater å gå barbeint hehe[8D]men det er samme plassen som sprekker hver gang.så det har sprukket i 3 retninger på hælen og det er så vondt å gå på hælen[:'(]

ORIGINAL: Eternal*

Babyfeet eller Babyfoot gir deg rett og slett myk babyhud på føttene- fordi den smuldrer bort den harde huden, de døde hudcellene. Men du skal IKKE bruke den om du har sprukken,sår hud! Den tar godt nedi, og da blir det enda verre!

Smør med god fotkrem (Scholl?), og vent til det har grodd før du prøver Babyfeet

bruker scholl sin krem  som heter Krem for sprukne hæler.en tube på 60 ml.

Back
Topp