Gudle i magen
Elsker forumet
Nicklas på mandag. For tidligere skrev eg jo at han blei innlagt og hadde nyrebekkenbetennelse. Vi måtte legge han ner på borde og holde han fast. Fordei måtte ta rønken mens han pisset. Dei førte en tynn slange inn i tissen hans. Legen klarte å gjer det 3 ganger feil,stakkars gutten min som grein å vrei seg[&o] men heldigvis fekk han det tilslutt. Det viste seg at ene vinkel er litt feil,husker desverre ikkje navne igjen[&o] noen med refluxen var det[:-] VErtfall so går litt av urinen hans tilbake. So vi har fått møte med legen,slik at vi skal vetta om han skal opperera eller venta ogsjå at det fikser seg selv. stakkars prinsen min[&o]
i dag var vi på sjukehuse pga hode hans. Han blei jo så flat stakkars på ene siden. Men har jo retta seg mye nå i den siste tiden. Dei sa at det ville fikse seg selv[:D] so det var jo en god nyhet[:D] vi kunne spørr fysoterapaut om me ville,så han kunne massere litt i hode hans men det var jo ingen krise.
Ka ville dere gjort? ring fysoteapaut å fått dei til å massere hode hans?
i dag var vi på sjukehuse pga hode hans. Han blei jo så flat stakkars på ene siden. Men har jo retta seg mye nå i den siste tiden. Dei sa at det ville fikse seg selv[:D] so det var jo en god nyhet[:D] vi kunne spørr fysoterapaut om me ville,så han kunne massere litt i hode hans men det var jo ingen krise.
Ka ville dere gjort? ring fysoteapaut å fått dei til å massere hode hans?