Har vore på sjukehuse med

Gudle i magen

Elsker forumet
Nicklas på mandag. For tidligere skrev eg jo at han blei innlagt og hadde nyrebekkenbetennelse. Vi måtte legge han ner på borde og holde han fast. Fordei måtte ta rønken mens han pisset. Dei førte en tynn slange inn i tissen hans. Legen klarte å gjer det 3 ganger feil,stakkars gutten min som grein å vrei seg[&o] men heldigvis fekk han det tilslutt. Det viste seg at ene vinkel er litt feil,husker desverre ikkje navne igjen[&o] noen med refluxen var det[:-] VErtfall so går litt av urinen hans tilbake. So vi har fått møte med legen,slik at vi skal vetta om han skal opperera eller venta ogsjå at det fikser seg selv. stakkars prinsen min[&o]

i dag var vi på sjukehuse pga hode hans. Han blei jo så flat stakkars på ene siden. Men har jo retta seg mye nå i den siste tiden. Dei sa at det ville fikse seg selv[:D] so det var jo en god nyhet[:D] vi kunne spørr fysoterapaut om me ville,så han kunne massere litt i hode hans men det var jo ingen krise.

Ka ville dere gjort? ring fysoteapaut å fått dei til å massere hode hans?

Off stakkars gutten din!!
Det må ha vert utriolig vondt for både deg og gutten din..!!

Jeg tror nok jeg ville prøvd fysioterapi, og om han ikke liker det så kan dere jo bare gi dere, hvis det ikke er krise allikevel..
Men jeg tenker litt sånn at det er det bedre med for mye enne for lite behandling! Kem vet kanskje han syns det er litt behagelig! [;)]

Jeg tenke det at hodet retter seg etterhvert som de vokser......
ihvertfall er det min erfaring i forhold til skjevt hode (ligget seg skjev).

Huff stakkar lille gutten som vært på sykehuset,
ikke noe artig det....[8|]

Uff, stakkar..... Sånt er fælt for både foreldre og barn.... Håpar han slepp operasjon og at det ordnar seg sjølv!

Trur eg ville prøvd fysio! -Verdt eit forsøk!

Lykke til! :)

tusen takk for gode råd[:D] kanske eg skal ta meg noen tlf ringer rundt i morgen da å høyre med dei:)

Uffa, ikke moro når de små må gjennom slike ting...[&o]

God bedring til gutten din![:)]

Stakkars liten..
Masse god bedring til Nicklasen din[:)]

ORIGINAL: Miss Gilmore

Men er han flat? For det vises ikke på noen av bildene jeg har sett[:)] Jeg hadde nok ikke balet med å retta på det.
Masse god bedring til Nicklas[;)]

det var veldi flat på ene siden hans. Men når har det retta seg mye ut. tuse takk fordet[:D][:D]

Tusen Takk[:D]godt å ha dere[:D]

Back
Topp