har vore på ordinær UL....

eelo

Blir kjent med forumet
det gikk veldig fint det.. alt såg bra at...
utenom at i uke 11 var eg inne på ul da fikk eg beskjed om at det var 70% på at me skulle få gutt... me tenkte jippii.. i forhold til at me har 2 jenter fra før av..
så eg kjenner at skuffelsen ble litt stor både for meg og min mann da det viste seg idag at det blei ei jente til.....
men ikke misforstå meg... me er kjempe gla for at alt såg veldig fint ut og at det blir ei jente no da.... :)

så da blir det å finne på jentenavn da......... :)

Må bare svare her.. Utrolig dårlig at dere fikk prosent på kjønn så tidlig! 
Klitorisen ser jo ut som en liten penis i begynnelsen! :/ 

gratulerer så mye med en liten datter !:)

legen sa det ho og at det skulle ikke vore lov å tilsei kjønn så tidlig..... for det kan ikke sees skikkelig da...

så me hadde nok fått falske forhåpninger... men alt er helt topp no.... no kan eg begynne å se litt etter rosa klær igjen...
så søtt.....

blir koseligt med ei jente til... :)

kan selvsagt forstå skuffelsen litt.. men dette går over :) Gratulerer med ei jente :))

Juras skrev:
kan selvsagt forstå skuffelsen litt.. men dette går over :) Gratulerer med ei jente :))

Jeg forstår ikke skuffelsen. Et barn er et under uansett kjønn.... Syns ikke det var fint av deg å skrive dere ble skuffet, hadde blitt lei meg om m. Mor hadde skrevet sånn på nett da hun fikk vite om meg.... Men det er bare min mening...

Åsa80 skrev:

Juras skrev:

Jeg forstår ikke skuffelsen. Et barn er et under uansett kjønn.... Syns ikke det var fint av deg å skrive dere ble skuffet, hadde blitt lei meg om m. Mor hadde skrevet sånn på nett da hun fikk vite om meg.... Men det er bare min mening...

Eg forstår at det ikkje virker så veldig fint tenkt idet du tenker det. Men må ærlig innrøme at jeg tenkte samme tanken selv i dag når vi var på ul. Jeg var helt overbevist om at det skulle bli en jente her, men der tok vi feil. Det blir en gutt. Men nå noen timer etterpå tenker jeg helst at jeg er glad at det ennå er lenge til oktober. Jeg skal klare å vende meg til tanken om en gutt, men det er en jente jeg aller helst vil ha. Gutten vår blir like mye elsket som en jente når han kommer.

kipt å få vite feil kjønn så tidlig da!.. men er uansett like kjekt med jente :)

Alle har vel lov å ønske et kjønn litt mer enn det andre??? Betyr ikke at barnet ikke kommer til å bli like mye elsket! Tror mange tenker det samme uten at de tørr innrømme det!

jento som kjem ut i oktober kjem til å bli like godt elsket som om me hadde fått en gutt....
har kjøpt en søt liten rosa kjole idag, kunne ikke dy meg....
så no gleder me oss bare til ho skal komme ut i oktober.... det kan liksom ikke gå fort nok....
terminen blei den samme som før.... godt beregnet..... hehehe.....

var hos jordmor også idag.... fikk høre hjerterytme og hadde en go og fin samtale...
var så gla når eg gikk ut...
så no er eg ute og nyte varmen og sola....

Åsa80 skrev:

Juras skrev:

Jeg beundrer ærligheten hennes. Er nok MANGE som sitter igjen med et lite snev av skuffelse etter ord.UL. Det må da være lov det? Jeg er enig med deg at et barn er et under, og dette med kjønn er egentlig bare en bagatell så lenge barnet i magen er friskt å fint.
Jeg ønsket meg en jente til jeg, og jeg er ikke litt flau over å si det høyt. Men i magen min bor en liten gutt, lillebror Herman. Jeg kommer til å elske han like høyt som storesøster, og nå som jeg har vendt meg til tanken blir det stas med gutt!

Jeg venter jo gutt nr 3. Var ikke skuffet, for hadde på følelsen av at det ble en gutt til..

Men å finne på et guttenavn til, DET blir vanskelig!!!

Uansett - gratulerer med jenten!! Jeg har 2 søstre, og det er kjempefint!! 3 jenter blir bra!!

Back
Topp