Har vondt!!!

x1xPastella

Forumet er livet
Skikkelig vondt inni der... Har el i dag... uff har aldri hatt noe vondt uner el før, men herregud så vondt jeg har i dag... Er helt gåen...

Kan jeg være ekstra fruktbar?

Kan ikke svare deg, ville bare ønske deg en "kos" lørdag og lykke til i tiden fremover![;)]

Hoppa i senga i går med positiv el test. posi tiv i dag å...

Lykke til Pastella! [:D]

hei!

Jeg har også hatt vondt "der nede" i disse dagene.. Tar det som tegn på at det jobbes skikkelig[:)] Har gitt seg nå da, så da er vel prossessen over.. El-testen var ikke positiv heller da jeg sto opp. To streker, men en var svaak. Da er det bare å krysse fingrene for at han møter henne, og at resultatet viser seg om ni mnd!!!! [:D] Spennende, vi har jo ikm på julaften!!! oioioi... Jeg snakket forresten med en spådame for noen mnd siden. Hun sa at hun så det skulle bli flere barn snart, men ingen graviditet i 2005... Overtroisk som jeg er, så tror jeg ikke det klaffer denne gangen. Men jeg har en godfølelse for deg denne mnd Pastella!! Tenk så perfekt med positiv test på selveste julaften!!! Men om TR kommer så blir det fest 2.juledag, så NOE positivt blir det uansett. hehe.. always look at the bright side.. osv. LYKKE TIL i hvertfall!! [:D]

Ja du sier noe der misin... Men etter din ticker så har du el om 1 uke og det er 2 uker til julaften...? Jeg har i allefall IKM på julaften... det vet jeg...

Og jeg har en følelse av at den kommer som planlagt også... Her er det så mye stress framover at jeg kan ikk etenke meg at det skjer noe...

Lykke til misin...

Åh så spennende med spådamer... Har aldri gjort noe sånt, tør ikke det jeg... Hehe

hehe, fjernet tckeren min nå. min ellers så stabile syklus er litt på tullet. hadde lysende positiv el-test i går, skjønner du. [:)] hadde en liten ekstramens forrige uke, så det er vel derfor el kommer litt forsinka.

Okey da så...

Min mann blei spådd ei jente for en tid tilbake... Og etter det kinesiske fødselskartet så skal jeg få en gutt hvis jeg er blitt gravid nå... ergo blir jeg ikke gravid... hehe...

hehe, skjønner tankegangen. Jeg ble også spådd jente.. av to forskjellige! Hehe, synes det er så gøy da skjønner du. Og de er skremmende treffsikre..... men det kan jo like gjerne være det kinesiske fødselskartet som ikke stemmer! [:D]

det kan jo være

Lykke til Pastella bella!!

Håper du er superfruktbar denne EL. Det kan jo være derfor du har vondt!

Jeg har tro på klaff for dere denne måneden!

Klem, M

Få håpe du bare er ekstra fruktbar nå Pastella [:)]

Du og din kjære får kose dere i senga i kveld og noen dager fremover

Lykke til!!

klem fra lille meg

Ja her er det sengekos i dag å

Lykke til Pastella

[:D] [:D] [:D]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp