har vondt å er lei

Frøken Happy

Glad i forumet
har gått nå i to uker me kraftige kynnere,bekkenløsning,å rett å slet vært helt elendig...det bobbler i ryggen å jeg klarer nesten ikke annet enn å ligge det er helt for jævli...men nå er det bare 4 dager til termin,kansje det begynner å nærme seg..huff dette hørtes veldig selvopptatt ut,men måtte bare få ut litt frustrasjon[:(]  det er ikke eneklt når du føler at legen ikke hører på deg,men jeg har seriøst noe feil me ryggen,det skal da ikke "bobble" i ryggen sånn her?????!!!

staakar deg..
Jeg har også få dager igjen til termin og kjenner ingenting.. ikke fnugg av smerter..
Har bare lyst til å hoppe og skrike for å få noe fortgang her..
Føler jeg har termin sånn rundt juletider??

UUUUUUTÅLMODIG!!! 

Nei, ang. bobling i ryggen så høres ikke det normalt ut - uten at jeg skal utnevne meg som noen ekspert... Skjønner godt at du er drittlei når du går rundt med så mye plager - spesielt fordi jeg selv er lei UTEN nevneverdige plager...

Termin om 4 dager, vil det si på mandag? Jeg har termin på søndag - spennende å se hvem som får først av oss, da!!! Og uansett må du ha lykke til. Fortvil ikke - enden er nærmere for hvert minutt som går... 

Har ikke du født Arween?
Hvem er legen din da?!

Få ut frustrasjonen din du, kan hjelpe med den utblåsning i ny og ne.
Vi har jo en egen klagetråd her inne som er godt brukt......[;)][:D]

ORIGINAL: arween

har gått nå i to uker me kraftige kynnere,bekkenløsning,å rett å slet vært helt elendig...det bobbler i ryggen å jeg klarer nesten ikke annet enn å ligge det er helt for jævli...men nå er det bare 4 dager til termin,kansje det begynner å nærme seg..huff dette hørtes veldig selvopptatt ut,men måtte bare få ut litt frustrasjon[:(]  det er ikke eneklt når du føler at legen ikke hører på deg,men jeg har seriøst noe feil me ryggen,det skal da ikke "bobble" i ryggen sånn her?????!!!

uff,skjønner du blir lei.det med ryggen din vet jeg ikke.men det kan ikke ver lenge til babyen din kommer.og da forsvinner plagene dine[:)]

håper det skjer i natt......[:D]

ORIGINAL: arween

Nesten sånn har jeg hatt det i 2 uker også.Ikke bobbling i ryggen,men vonde kynnere/sammentrekninger og mensmurringer i mage og rygg samt i underlivet til tider.Nå har jeg lagt på meg 20 kg tilsammen og har også bekkenløsning som deg,så jeg går å venter da,og håper det skal bli noe fart i dette[:o][8|]Får håpe det skjer noe hos deg snart[;)]Du er jo nærmere termin oxo,enn det jeg er[:)]

Back
Topp