Har vitaminene endret seg?

T88

Betatt av forumet
Hei dere som har gjort dette før!

Jeg pleide å kaste opp hver gang jeg tok en viss tablett fra vitamin remsa for gravide [emoji85] Har ikke gjort det enda. Er veldig lettet, fordi det ikke har skjedd enda. Men jeg gruer meg hver gang.

Er det de samme pillene? Trodde det kanskje var 5 forrige gang? Ellers så bare ønsker jeg at det var annerledes sist [emoji23] Fordi om noen uker når kvalmen kommer så skjer det sikkert igjen da [emoji23][emoji23][emoji85]

Det er vel bare 4? I den jeg har er det 4 med 2 tranpiller og en hvit (vitaminer?) og en blå (blåbærpille?) Jeg kjenner jeg sliter litt med de selv, men funnet ut at hvis jeg har ei skive klar som jeg kan spise etterpà går det greit :P magen min liker vist ikke bare pillene + vann/juice

Ta en eller maks to om gangen samtidig med mat :) jeg blir kjempedårlig hvis jeg tar det på tom mage eller uten mat

Pakken jeg tar er det fire i døgnet. To omega3 kapsler og to med vitaminer. Tar to morgen og to kveld. Gruer meg like mye hver gang. Synes de er store og blir lett små kvalm av de men lurer på om det ligger mye i psyken..:pHjelper om jeg spiser litt før eller etter og tar de med juice istedetfor vann.

Jeg sliter voldsomt med de vitaminene. I dag kastet jeg opp etterpå, så tror ikke jeg fikk mye ut av de i dag.. :(

Jeg sliter voldsomt med de vitaminene. I dag kastet jeg opp etterpå, så tror ikke jeg fikk mye ut av de i dag.. :(

Huffda :( tar du alle på en gang? Kanskje du burde prøve å ta de en og en spredt ut over dagen? :)

Huffda :( tar du alle på en gang? Kanskje du burde prøve å ta de en og en spredt ut over dagen? :)
Tar alle på en gang (eller en og en, men rett etter hverandre). Tror du har rett, må dele det litt opp.

Jeg delte se utover dagen og en og en forrige gang. Kastet opp hver gang jeg tok den ene tabletten [emoji15][emoji15]

Vel...l nå kastet jeg selv opp etter å ha tatt dem :hungover: så må nok finne på noe lurt jeg og. Får prøve å dele opp nå

Back
Topp