Har visst slutta med bleie

hissigproppen

Forumet er livet
Kjæresten til snuppa har sluttet med bleie. (De var på ferie i litt over to uker, og sa bare "her har de ikke bleier", så veldig greit).

Snuppa har vært ganske flink til å tisse på do når vi har satt henne der, men det å ta av bleia har det blitt lite av.

Så på onsdag så tokjeg av bleia da hun kom hjem, fulgte henne mye på potta, og det gikk strålende. Så på kvelden så fortalte vi pappa'n at hun hadde slutta med bleie på dagen. Så da gjorde vi det sånn [:)]

Det har gått veldig greit! (Enn så lenge da, hehe)

Så flink hun er!! [:D][:D] Her er vi ikke i nærheten av bleieslutt! Null interesse av å sitte på do eller potte... Vet ikke helt hvor mye vi skal mase om det heller. Spør stort sett hver dag, men nei det skal han IKKE!! [8D]

Grattis med bleieslutt [:)] Mi er ikkje litt interessert eingang [:-] Ho var ganske flink å tisse på do om morgonen tidlegare i haust, men no svarer ho alltid nei om eg spør. Men satser på at ho blir tørr før broren, han var nesten 4 før vi fekk han ut av bleia [8D]

tonje er også tørr på dagtid hjemme[:)] tar på henne bleie når vi skal ut.
og avføring går enda i bleie/truse, men hun får avføringsmiddel, så vi vet ikke hvor mye kontroll hun  har på den biten...

og i bhg så har hun pekt på potta og sagt til ei tante:
"ej må tisse!" også hadde de hjulpet henne av med klærne også satt hu seg på potta og tissa! genialt!

Så bra! Veldig greit når de slutter etterhvert. Her har vi god kontroll på tissingen, men nr to går rett i trusa! Håper det kommer snart!

det er herlig å slippe de bleiene altså! her er det en god stund siden han slutta, og jammen er det herlig å slippe må jeg si[:D]

Så fantastisk!!!

Her vises NULL interesse for å avslutte medlemsskapet hos libero[&o]
Men på do skal han sitte, på timesvis.. men verken tisse eller bæsje..

så flott! her har vi hatt bleiefri jente i 1 år nå, og det anbefales:) nå er det minstemann på 16mnd som har trusetrening. suuuuusa, se.. hehe her så stolt av trusa[:D]

så flink hun er[:)] Her brukes det bare bleie på natta. Stresser ikke med det nå. Men er veldig greit å få han tørre på dagen, slutta med bleie for 1/2 år siden[:)]

ORIGINAL: Søta!

Her er det kun i barnehagen når han skal leke ute at de bruker bleie på han.
Ellers er han tørr både på natta og på dagtid, har vært det siden i sommer, med et lite opphold da han ble operert.

Jeg har ikke fått med meg hvem du er igjen

Men bra å være tørr dag og natt [:)]

Back
Topp