Har visst lovet dere et bilde

Olive76

Forumet er livet
I allafall Monsoon og Actrine. Så må resten bare finne seg i det.

Er ikke venn med selvutløseren på mitt nye kamera, så det ble med-kamera-i-hånd-i-speil-med-barnefinge.

Og hva er det dere skal se? Jo, jakken fra Selbu husflid. Og så truttmunden. Og den fatastiske posering, men ikke håret eller det trøtte trynet (og så har jeg gått ned noen kilo også)

Trutmunn gjør jo fjeset så slankt[8D]

men vi kan jo ta et lite før-bilde fra siste år på denne tid....

Den jakken var kjempe fin, kledde deg godt.
Så flink du har vært til å gå ned.

ORIGINAL: SuperBerta

Det er ikke bare "noen" kilo du har gått ned vel? Ser ut som en del, du er ihvertfall mye slankere nå enn ifjor..[;)][:)]  FLINK!!!

er nok litt mer enn "noen få" i alle fall. 10 kg ca. Og maaaaange centimter. Har trent en masse. Jobbet hardt, ja.

Du har vært knall flink. Kjente deg nesten ikke igjen jeg[;)]

Kjempefin jakke ja, skjønner at du tenkte på den ja[:D] Du har jo vært superflink med slankinga, håper jeg klarer å samle nok motivasjon, mandag jeg begynne[8D]

ORIGINAL: Monsoon

Kjempefin jakke ja, skjønner at du tenkte på den ja[:D] Du har jo vært superflink med slankinga, håper jeg klarer å samle nok motivasjon, mandag jeg begynne[8D]

Du kan jo ta et par turer opp til hytten våres og ned. Tror det blir bra kondisjonstrening[8D]

WOW for en posering! Lekker dame!
Selbujakken passet deg kjempegodt![:D]

ser at du har slanket deg ja. Og nydelig jakke har du fått deg ja, kjempestilig!![:)]

Hallå søta[:D] Det var da ei sprek jente med flott jakke[:)]

*plystre plystre*
Se den dama da!
Skal si du hadde forandra deg fra i fjor ja [:D]
Vanvittig bra [:D]
Og jakka var og kjempefin [;)]

Wow, wow!!! Flott jakke, trutmunn og jente!! Jaggu ser du annerledes ut nå ja....og det er maaaaange kilo siden det andre bildet ble tatt. Var det i Oslo? Synes det kunne ligne på da vi var på Fridays[;)]

ORIGINAL: monicabebe

Wow, wow!!! Flott jakke, trutmunn og jente!! Jaggu ser du annerledes ut nå ja....og det er maaaaange kilo siden det andre bildet ble tatt. Var det i Oslo? Synes det kunne ligne på da vi var på Fridays[;)]

Ja. Det var siste sommer på fridays i lag med kjekke jenter og nye babyer[:D]

ORIGINAL: Olive76

ORIGINAL: monicabebe

Ja. Det var siste sommer på fridays i lag med kjekke jenter og nye babyer[:D]

Ja, da ser vi nok en del annerledes ut begge to. Tror jeg er 15 kilo lettere nå eller noe sånt...

Du ser helt fantastisk ut - og jakka var stilig!

Back
Topp