Har visst bakt 7 sorter jeg!!

*MissMe*

Gift med forumet
Skulle finne frem litt småkaker til meg og sambo og jaggu hadde jeg 7 sorter...[:D]
Og jeg skal bake suksesskakemuffins til uka og da har jeg jo 8 sorter...[:D][8D]

Kom sent, men godt i gang!![:D]

Disse sortene har jeg:
Pepperkaker med melispynt
Kakemenn
Rice-krispiesboller
Sandnøtter(potetmelstopper)
Lakkrismarengser
Bounty-kuler
Sarah bernards.

Nå kan det bare bli jul!!![:D]

Så flink du er, her har det blitt baket:

risboller(nesten spist opp)
Kakemenn, halvveis spist opp
Negerboller(spist opp)
Pepperkaker, baket i to omganger pga vi har spist opp[8|][:D]
Mie har baket serinakaker med mormor, så har noen av de og.
Også skal jeg lage cornflakes snacks i løpet av de neste dagene.

Så ble nesten 7....MEN kaker holder ikke lenge her i hus...[8D][&:] Vi er så sinnsykt kakemomser....[&:]

Kunne tenkt meg og fått til de suksessmuffinsen...fikk de ikke til i sånn silikonformer...[>:]

WOW - og du som sa "ikke stress" og hadde det deeeerre fine innlegget - tulling du da! [8D] *sjaluuuu* [;)][:D]

flinka!

Er ikke noe glad i småkaker jeg ( Faktisk...) men fikk smake hjemmelagde maryland cookies hos svigermoren min idag... de var gode og dyppe i kaffen[;)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

Så flink du er, her har det blitt baket:

risboller(nesten spist opp)
Kakemenn, halvveis spist opp
Negerboller(spist opp)
Pepperkaker, baket i to omganger pga vi har spist opp[8|][:D]
Mie har baket serinakaker med mormor, så har noen av de og.
Også skal jeg lage cornflakes snacks i løpet av de neste dagene.

Så ble nesten 7....MEN kaker holder ikke lenge her i hus...[8D][&:] Vi er så sinnsykt kakemomser....[&:]

Kunne tenkt meg og fått til de suksessmuffinsen...fikk de ikke til i sånn silikonformer...[>:]

Du må nok lage de i papirformer og servere de i formene![;)] Blir kladdete den nøttebunnen...
Har kjøpt røde muffinsformer på Åhlens jeg. Da blir de julete!![:D]

ORIGINAL: KathMor

WOW - og du som sa "ikke stress" og hadde det deeeerre fine innlegget - tulling du da! [8D] *sjaluuuu* [;)][:D]

Hahaha.. Da hadde jeg jo ikke bakt en eneste sort heller da.. Og huset var et kaos uten like...[&:][8D]
Men nå har vi bakt og rydda og virkelig stått på da!![:D]

oi, såpass ja!

vi har bakt pepperkaker (spist opp) og risboller (negerbolla), de har jeg ikke klart å smakt på enda[:-]

ja d var vel alt[;)]

Så flink du har vært! [:D][:D][:D]

sier jenta som sa til alle andre at jula kommer uansett....[&:] flink.no....[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

sier jenta som sa til alle andre at jula kommer uansett....[&:] flink.no....[:D]

Hihi..

Som sagt, jeg trudde virkelig det bare ble kjøpekaker og et kaoshus i år. Men så begynte lille marihøna å sove på formiddagene..[;)][:D]

Back
Topp