har virkelig ingen energi, andre ??

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
Er sååå utrolig trøtt for tiden :(. Helt ekstremt. Sover hele natten, med unntak av noen toalett besøk, sover gjerne mellom 9 og 11 timer pr natt. Dette burde jo egentligt vert nok, men dersom jeg ikke får kvilt noen timer i løpet av en dag, fungerer jeg rett å slett ikke på kvelden/ettermiddagen. Prøver å gå turer, spiser sunnt, trener litt innimellom, men neida det eneste som hjelper er sengen å dynen trukket godt over hode

ORIGINAL: svimsen

jepp, er helt knekt om dagen,
i tilegg masse kynnere, som holder på hele dagen., og vondt i ryggen på kvelden,

hadde det ikke slik med di 2 andre, så håper det gir seg, er sykemledt i 3 uker nå for og se det ann.

sover nesten hele dagen når småtrollene er i barnehagen

godt å hørre det ikke er bare meg.... Hadde ingenting slik med Elias, men nå er eg helt skutt. Får jo ringer under øynene dersom jeg ikke får 15 timer på auet i døgnet!!!

Samme her, får liksom aldri nok søvn........ og husarbeid og alt annet er et ork! Må ta pauser hele tiden... Håper det kommer seg litt nå snart! [:)]

Samme her.. flatt batteri selv om jeg føler jeg ligger på "lading" hele dagene.

Noen dager pusher jeg meg selv til litt husarbeid - for så å ligge utslått etterpå, hehe.

Jepp... men tror det skyldes lange dager for min del. Ble sykemeldt 50% fra i dag og ut måneden, så får se om energinivået øker litt da.

jepp, jeg er helt utslitt [:o]
sover 12 timer hver natt og gjerne litt midt på dagen [:'(]

NULL ENERGI!

Sånn har jeg det også, men det viste seg at jeg hadde fått lav blodprosent så jeg fikk ordre av legen om å begynne på jerntabletter idag. Håper det kommer seg snart, travelt å ha det sånn.

Kjempeslapp og trøtt hele tiden[&o]
Kan sove døgnet rundt...

Back
Topp