Har vi

Rappo

Forumet er livet
en liste over når vi skal på ultralyd? Kan være kjekt å følge med og mase på de som skal[:D]

Har ikke sett det.

Sist husker jeg vi hadde en oversikt over alle kontroller (jeg husker det fordi det var jeg som vedlikeholdt den...) Det var egentlig litt kjekt ja!

Kanskje hun godeste Maca kan lage en liste, hun er jo ganske flink til slikt...men bare hvis hun selv ønsker å lage det [:)]

Av erfaring, det kan være greit om flere deler på å ha de ulike listene, det kan ellers fort bli vel mye på en person...

ORIGINAL: *Sperminator*

Kanskje hun godeste Maca kan lage en liste, hun er jo ganske flink til slikt...men bare hvis hun selv ønsker å lage det [:)]

Hvorfor fikk jeg en liiiiiiiiiiiten anelse at navnet mitt dukket opp her duuuu.....

Ok, I can make a

ORIGINAL: *Stella*

Av erfaring, det kan være greit om flere deler på å ha de ulike listene, det kan ellers fort bli vel mye på en person...

Har ingenting å gjøre jeg altså...[:-] Men er enig ja...Men nå har det jo kommet en del da så resten vil gå som en lek...[;)]

MEn hvis noen andre har KJEMPE LYST å lage listen så værsågod...[:D]

Noen andre som sier seg frivillig til å lage listen? [:)]

UL liste kan jeg lage[:D]
er her hver dag, nesten hele dagen. så den blir jevnlig oppdatert[8D][:D][:D] haha.

ORIGINAL: Emba_Larsen

UL liste kan jeg lage[:D]
er her hver dag, nesten hele dagen. så den blir jevnlig oppdatert[8D][:D][:D] haha.

Så flink du er som orker det...

Da kan du lage en da [:D]

Bare ul (de fleste av oss skal bare en gang) eller andre kontroller (lege/jm) også?

Bare ul (de fleste av oss skal bare en gang) eller andre kontroller (lege/jm) også?

Har kun laget UL liste jeg da. blir kanskje LITT mye å holde styr på 12-20 kontroller per pers? [8D][:D]
Nei, den får vi ta selv, vil vi fortelle om kontrollen, så lager vi egen tråd den dagen[:)]

[hr]
*MaCa*, Legger du UL tråden min i ???FEBRUARSNUPPENES VIKTIGSTE TRÅDER???  ? [:)]

Det var litt å holde kontroll på ja, men ikke uoverkommelig. Det var jo bare for de som deltok, og selv la inn i tråden når de skulle ha kontroll, så det var ikke mye jobb altså.

Jeg kan sikkert orke, men dog bare om det er noen andre enn meg som synes det er vits da.

Det var litt å holde kontroll på ja, men ikke uoverkommelig. Det var jo bare for de som deltok, og selv la inn i tråden når de skulle ha kontroll, så det var ikke mye jobb altså.

Jeg kan sikkert orke, men dog bare om det er noen andre enn meg som synes det er vits da.

Tenker du på at hver enkelt skulle ha sitt eget innlegg?
Ja, det går jo greit, og er ikke mye jobb nei.
Men da kanskje en egen tråd? [:)]
Husker vi hadde det på April 09. da hadde vi også skjema for symfysemålene våre. koselig [:)][:)][:D]

Det hadde vært kjempe koselig, og kjekt å se hvordan ting utvikler seg. Er med på den tanken..[:)]

Husker vi hadde det på April 09. da hadde vi også skjema for symfysemålene våre. koselig [:)][:)][:D]

Nei, hadde et oversiktsinlegg øverst, så det er lett å se hvem som skal i dag... kan vedlikeholde jeg, lager senere i dag, nå våknet Knerten. Oppretter enkelt tråden nå, ordner den i kveld. Da kan dere begynne å skrive om kontroller der, ok?

Nei, hadde et oversiktsinlegg øverst, så det er lett å se hvem som skal i dag... kan vedlikeholde jeg, lager senere i dag, nå våknet Knerten. Oppretter enkelt tråden nå, ordner den i kveld. Da kan dere begynne å skrive om kontroller der, ok?

Supert at du orker det da!!!![:)][:)]

Back
Topp