Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Sperminator*
Kanskje hun godeste Maca kan lage en liste, hun er jo ganske flink til slikt...men bare hvis hun selv ønsker å lage det [:)]
ORIGINAL: *Stella*
Av erfaring, det kan være greit om flere deler på å ha de ulike listene, det kan ellers fort bli vel mye på en person...
ORIGINAL: Emba_Larsen
UL liste kan jeg lage[:D]
er her hver dag, nesten hele dagen. så den blir jevnlig oppdatert[8D][:D][:D] haha.
Bare ul (de fleste av oss skal bare en gang) eller andre kontroller (lege/jm) også?
Det var litt å holde kontroll på ja, men ikke uoverkommelig. Det var jo bare for de som deltok, og selv la inn i tråden når de skulle ha kontroll, så det var ikke mye jobb altså.
Jeg kan sikkert orke, men dog bare om det er noen andre enn meg som synes det er vits da.
Det var litt å holde kontroll på ja, men ikke uoverkommelig. Det var jo bare for de som deltok, og selv la inn i tråden når de skulle ha kontroll, så det var ikke mye jobb altså.
Jeg kan sikkert orke, men dog bare om det er noen andre enn meg som synes det er vits da.
Tenker du på at hver enkelt skulle ha sitt eget innlegg?
Ja, det går jo greit, og er ikke mye jobb nei.
Men da kanskje en egen tråd? [:)]
Husker vi hadde det på April 09. da hadde vi også skjema for symfysemålene våre. koselig [:)][:)][:D]
Tenker du på at hver enkelt skulle ha sitt eget innlegg?
Ja, det går jo greit, og er ikke mye jobb nei.
Men da kanskje en egen tråd? [:)]
Husker vi hadde det på April 09. da hadde vi også skjema for symfysemålene våre. koselig [:)][:)][:D]
Nei, hadde et oversiktsinlegg øverst, så det er lett å se hvem som skal i dag... kan vedlikeholde jeg, lager senere i dag, nå våknet Knerten. Oppretter enkelt tråden nå, ordner den i kveld. Da kan dere begynne å skrive om kontroller der, ok?