har vi lagrt på oss mye?

smorfen

Flørter med forumet
hvor mye har dere lagt på dere? har ikke lagt på meg noe enda, men gjett om det kommer når det kommer!!

er på 4,5kg minus fortsatt. Men det kommer nok sakte men sikkert

Jeg hater disse trådene! Jeg har lagt på meg noen få kilo... Hvordan det?

Monolit skrev:

hvorfor hater du dem? Vi skal jo legge på oss 

Jeg misliker de sterkt bl.a fordi vi skal legge på oss slik som du sier, hvorfor spørre da? Er det for føle seg bedre med at andre har gått opp og ikke en selv, eller hva er igrunn hensikten?

Monolit skrev:
Jeg misliker de sterkt bl.a fordi vi skal legge på oss slik som du sier, hvorfor spørre da? Er det for føle seg bedre med at andre har gått opp og ikke en selv, eller hva er igrunn hensikten?

Kan hende noen sliter med vekta og er redd de legger for lite eller for masse på seg? Kan jo bare la være å lese og svare i tråden.

Lucas09 skrev:

Monolit skrev:

Kan hende noen sliter med vekta og er redd de legger for lite eller for masse på seg? Kan jo bare la være å lese og svare i tråden.

Ja, det går ann

Monolit skrev:

Hvis du hater de så mye, så kan du jo bare la være å svare? 

Jeg har gått opp ca.2 kilo :-)

Er litt usikker på hvor mye jeg har lagt på meg til nå... Må få kjøpt meg en badevekt :P Men hadde lagt på meg to kilo fra første gang jeg var hos legen (5 sept.) til jeg var hos jordmor (28 okt.), så fra før jeg ble gravid og til nå så har jeg lagt på meg ca. 4-5 kg tror jeg.. 

Jeg er litt usikker på dette , men jeg er nok på noen + men ikke mye. Vi er jo snart halvveis og noen er det jo allerede. Så at nåla går oppover er helt normalt :)

Ingenting foreløbig, men jeg har vært dårlig frem til nå. Regner med at kiloene renner på herfra:)

Jeg gikk ned nær 3 kg de første månedene, og nå ved siste kontroll hadde jeg gått opp 0,5 igjen. Så dvs at jeg nå er -2,5 kg i forhold til startvekt. Veldig fornøyd med det - for kiloene kommer sikkert på løpende bånd nå.

Sist svangerskap var jeg heldig, veide 2 kg mer enn startvekt den dagen jeg fødte.

0 -> 14 uker = 60 -> 55 kg
14 -> 19 uker = 55 -> 60,5 kg

19 -> termin = Håper inderlig at jeg går opp minst 12 kg!

Har lagt på meg nærmere 6 kg, men har ikke tatt skade av det :)

Var hos legen i dag, og da veide jeg 66 kg med klær på. (Var 60 kg i juni i år...)

Er i uke 19 nå.Gikk ned 2 kg og har gått opp 2,5 kg, så nå er jeg endelig på + siden med +0,5 kg :-D

Jeg gikk først opp 4 kg, nå har jeg gått de ned igjen. Håper ikke jeg legger på meg egentlig. Men det er fordi jeg er så overvektig fra før :-(

Back
Topp