har vi ingen rugere på gang??

babytutta

Forumet er livet
er helt tomt på oversikten, og tror den er oppdatert, prøver hvertfall[:D]....de fleste som var rugere nå rundt jul har vel testa?
når skal folk bli rugere da??

jeg skal ikke før uke 9. noen andre som skal snart??

gleder meg allerede...er så spennende med ruging[:)] vil at alle skal lykkes[:)] hvordan går det med medisinering da??

det er jaggu greitt.....altfor mye neg nå!!! jeg skal ha positiv......basta bom

ja er jammen på tide med noen pos tester her nå, mange syns jeg, alle som skal bli rugere igjen nå skal få en spire

er rett før meg du da...jeg skal om 14 dager ca...hihi..du forann da, så kan du fortelle meg alt jeg skal gjøre....spennende[:)]

det er så jæ*** greitt..... nå skal vi ha pos test i 2008...
skal nok teste i uke 10/11 tror jeg....åååhhh så jeg gelder meg....jippi jippi jaja

jeg skulle egentlig få satt inn i denne syklusen ,men plutselig fikk jeg to streker og var blitt gravid selv.. skjønner ikke noe jeg,men glad ja det er jeg[:D] 

Tok "fri" nå i desember fordi det hadde eventuelt blitt innsetting på julaften, så tar jeg nok fri nå i januar også da vi reiser til Gran Canaria når innsettingsdatoen skulle blitt. Men februar, da er det på tide igjen....

Var litt godt å gå uten alle medisiner en stund, kroppen var sliten,så tenkte at det beste for meg og de rundt meg var om jeg tok en pause. Og kroppen kunne ikke vært så mottagelig når jeg var så sliten.... men etter Gran Canaria kommer nok ny giv [:D]

SENDER EN STOOOR GRATULASJONSKLEM TIL RONJA'S MAMMA!!!! Håper spiren virkeli har klort seg godt fast og lykke til fremover!!!!! [:D]

Så kjekt at dere klarte det på egenhånd Ronjas mamma![:D] Gratulerer så mye[:D]

Må vente til uke 10 før eg blir ruger igjen.

ORIGINAL: ronjas mamma

jeg skulle egentlig få satt inn i denne syklusen ,men plutselig fikk jeg to streker og var blitt gravid selv.. skjønner ikke noe jeg,men glad ja det er jeg[:D] 

åhh supergrattis...har ikke jeg fått med meg, er så treig..hehe

håper alt står bra til og at du får et flott svangerskap...[:)][:)]

ORIGINAL: Prøveline

Begynner på spray på mandag så ikke lenge før jeg er ruger igjen nei.. gru/gleder meg :)

ØNSKER deg masse lykke til.. dette skal gå fint.[;)]

tusen takk alle sammen[;)] selv tør jeg ikke tenke tanken engang på at det skal gå bra.. mistet i september og merker jeg ikke tør å tro på dette enda.. men jeg håper... og jeg håper VIRKELIG at dere kommer etter!! Det har dere virkelig fortjent alle sammen!!!! [;)][;)]

Back
Topp