Sonja Borge
Gift med forumet
For et par uker siden begynte å vesla å klø seg en del nedentil, og hun var også veldig rød. Vi gikk til fastlegen (som jeg ikke er noe fornøyd med. Jeg må få ut fingeren og få bytta.) Han mente dette var vanlig, ikke noe å bry seg om og tok til sist en bakterieprøve. Jeg hadde lest at når jenter klødde på tissen, så kunne det også være fremmedlegemer i skjeden eller barnemark som kunne forårsake dette. Dette trodde han ikke noe på at hun hadde, så han ville ikke undersøke det nærmere.
Fire dager etterpå ringte han og sa at bakterieprøven hadde påvist streptokokker, men at vi bare kunne smøre litt med en sårsalve, så skulle det gå bort. Vi har gjort det, men det har ikke hjulpe noe. Hun er fortsatt rød på tissen og rød i rumpa og klager over at det klør.
I dag, da jeg skulle tørke henne etter at hun hadde vært på do, kom det blod på dopapiret. Jeg sjekket derfor bæsjen hennes litt nøyere (æsj!!), og der fant jeg lange hvite tråder på ca halvannen centimeter. Trådene beveget seg ikke, etter det jeg klarte å se.
Kan dette være barnemark?
Har noen av dere hatt dette eller liknende opplevelser?
Fire dager etterpå ringte han og sa at bakterieprøven hadde påvist streptokokker, men at vi bare kunne smøre litt med en sårsalve, så skulle det gå bort. Vi har gjort det, men det har ikke hjulpe noe. Hun er fortsatt rød på tissen og rød i rumpa og klager over at det klør.
I dag, da jeg skulle tørke henne etter at hun hadde vært på do, kom det blod på dopapiret. Jeg sjekket derfor bæsjen hennes litt nøyere (æsj!!), og der fant jeg lange hvite tråder på ca halvannen centimeter. Trådene beveget seg ikke, etter det jeg klarte å se.
Kan dette være barnemark?
Har noen av dere hatt dette eller liknende opplevelser?