Har vert på sjukhuse!

NemVenterNr2

Forelsket i forumet
i går kl 22 begynte mine kynner å bli merkelig vonne, og jeg måtte berre sette i gang å telle! Dem var utrolig jevne og gav seg ikke, og sterkere blei dem! Som dere ser her:

så når jeg kom bort til sjukhuse fekk jeg bekrefta at jeg hadde 3cm åpning å rier! :S

Og fekk beskjed om å overnatte der. Jeg fekk pillera til å sove på får å sjå om det gav seg. Dem sa at siden det er andre gang og jeg har allerede 3cm, så kan det skje fort viss vanne jekk. og dem ville ikke at jeg skulle begyne å kjøre hjem får det ville berre irritere mer.

Men det såg ut til at riene gav seg etter pillerne slo inn. Så nå har det roa seg.. Og jeg har fått kommet hjem! =D Men det kan fort ta seg opp igjen osv, så har fått beskjed om å ikke stresse! :P

Så nå tror jeg ikke det er lenge igjen før den lille vill møte verden! =D

spennende!!!!

Så spennende!!!!  Når jeg leste trodde jeg det var mariannilsen sitt innlegg - jeg tenkte: NEI NEI NEI! kan jo kje få så tildlig!!!!! :O - men det var jo hun som hadde kommentert, heldigvis   Spennende dager i vente nå da! 

Jeg må også si at du har så fin signatur!!! Nyyydelig bilder og fantastisk fin babymage! 

Tusen takk.. ^^

Slimproppa mi jekk akkurat.. :S

Så spennende:) gleder meg til det skjer noe mer:)

NemVenterNr2 skrev:
Tusen takk.. ^^

Slimproppa mi jekk akkurat.. :S

oj oj oj nå er det igang! 

Håper litt det.. ^^

Hadde egentlig lyst til at den lille skulle vente til uke 37 i vartfall, får da beregnes det ikke som fortidlig født lenger.. Men har mine tvil på det.. :S

OiOi! Nå skjer det saker og ting. :) Håper du oppdaterer oss videre, men ikke stress. Kjempemasse lykke til når det starter for fullt!

Lykke til! 
Nå er nok den lille utålmodig og vil ut å se verden, kan du skjønne! 

Har du noen til å sladre for deg? Hehehe, er sååå nysgjerrig!!!

Nyskjerrigper dytter for harde livet!!!!

jeg har hatt litt kynner og litt rier i går kveld, men det var sånn i ny og ne, ikke noe sånn regelmessig. kunne gå lenge i mellom hver gang. Håpte på at noe skulle skje i natt, men ser ut til at den lille er litt tolmodig alikavell.. hehe.. Værre med morra nå.. *ler*

Da vi skulle til sjukhuse så var jeg veldig sånn: "NEI, er ikke klar enda!" hehe
Men når jeg hadde sovna med pillerne og fant ut at dem gav seg så blei det mer sånn "Nei..nå var vi i gang jo!" *ler* Hadde vært deilig å blitt ferdig.. :P Men seff sunnere om babyn blir litt lenger.. =)

Oi så spennende da!!!

Var det 36 uker du var på veg no??
Får håpe den lille klarer å vente ei ukes tid til vertfall :) (og mora)
men om den kommer tidligere så går det sikkert veldig bra det også! Håper virkelig det!

Kom Bella for tidlig eller?

Så spennende!

Spennende :)

Lykke til, og krysser fingrene for at den lille holder seg innomhus t den ikke lenger blir betegnet som prematur.

Har du sladrevenn foresten??

vi vil jo vite alt med en gang!!

åååj så spennende.. ser at jeg ikke har vært her inne siden fredag ja :( hehe..
men jeg skjønner tankegangen din, blir jo litt gira og klar når man tror det er i gang :) men nå er det jo bare 2 dager til du er i uke 37(ifølge tickeren din) og da kan jo lillegull komme :D hehe... ser at det er 9 timer siden du skreiv noe på face. haha. har du sladrevenn??? :D

Back
Topp