Har vert på kontroll....

*Chill*

Forumet er livet
....og gad deam! Snakk om matvrak jeg har da...han er nå 7 uker og veier 6450g og er 59cm!!!hehehe...helsesystra lo godt av pluggen min og sa alt var helt topp![:D]

Han er jo blitt kjempe store [:D]

Jepp! det er herved bekreftet, jeg HAR fløte i puppen![:D]

Hvor mye har han godt opp fra fødsl vekta???

Han var 4170g da han ble født, så han har gått opp 2280g!

Er jo knall bra!!!!!
Tulla mi har godt opp 2340 på 9 uker så han leder [;)]

Er jo knall bra!!!!!
Tulla mi har godt opp 2340 på 9 uker så han leder

Hehehe...ja knepent! førstemann til 5kg økning nå neste![;)]

Du vinner helt klart

Wohoo!!! [:D] Det va ike verst nei! Kjempe bra! Og til oss sa dem på tirsdag (6ukers kontroll) at våres barn er ikke baby mere fordi han er så stor og han er bare 59,5cm og 5490g...heh,heh

Wohoo!!! Det va ike verst nei! Kjempe bra! Og til oss sa dem på tirsdag (6ukers kontroll) at våres barn er ikke baby mere fordi han er så stor og han er bare 59,5cm og 5490g...heh,heh

De sa hun faktisk til oss også,og da sa jeg at han har aldri vert baby han....var stor og stødig fra han var født.[:)] var to studenter der og de måtte prøve å holde for det var så sjelden de kom over en så tung 7 ukers baby! hehehe...

Godt at gutten har næringsvett [:D] Jenta mi hadde gått opp 1670 på 5 uker. Fornøyd mamma da.

ORIGINAL: Chill24

Du vil vel ikke dele litt?
Jeg har visst skummetmelk i puppen[:(]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Julian vog 4390 gram  når han va 7 veke! men no har han fått mme i tillegg til puppen i 2 veker! D har hjulpe veldig, men jeg har nok også skumma melk i puppen...[:(] kan godt få litt fløte jeg også! [:D]

ORIGINAL: buster

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Julian vog 4390 gram  når han va 7 veke! men no har han fått mme i tillegg til puppen i 2 veker! D har hjulpe veldig, men jeg har nok også skumma melk i puppen...[:(] kan godt få litt fløte jeg også! [:D]

JRjr er 3800g og 8 uker han [:(] stakkars liten..
-selv om han har fått mme i tillegg til puppen i mange uker nå..

JRjr er 3800g og 8 uker han stakkars liten..

Er de ikke fornøyd med vekta på helsestasjon!?
Regna i forhold til fødselsvekt og nå- og "lille"JR har bare lagt på seg 145g mindre enn tulla her på 8 uker...
Og på helsestasjon her er de veldig fornøyd med vekta![:)]

ORIGINAL: Star83

JRjr er 3800g og 8 uker han stakkars liten..

Er de ikke fornøyd med vekta på helsestasjon!?
Regna i forhold til fødselsvekt og nå- og "lille"JR har bare lagt på seg 145g mindre enn tulla her på 8 uker...
Og på helsestasjon her er de veldig fornøyd med vekta![:)]

Han er lang og tynn, da - og ligger under kurven sin - har laget seg sin egen kurve han..[8|]

Han er lang og tynn, da - og ligger under kurven sin - har laget seg sin egen kurve han..

mmm...jajaja....men så lenge han vokser så spiller det vell ikke noe rolle om han er liten nå! så lenge han følger sin egen kurve så er det jo et tegn på at han har det bra.[:D] Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg skal få så store unger da, når både jeg og samboer er små?!?....snålt dette med vekt på babyer..

Her viser det godt hvor stor han er syns jeg da,er de ikke skjønne?[:D]

Han er lang og tynn, da - og ligger under kurven sin - har laget seg sin egen kurve han..

mmm...jajaja....men så lenge han vokser så spiller det vell ikke noe rolle om han er liten nå! så lenge han følger sin egen kurve så er det jo et tegn på at han har det bra.[:D] Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor jeg skal få så store unger da, når både jeg og samboer er små?!?....snålt dette med vekt på babyer..

Her viser det godt hvor stor han er syns jeg da,er de ikke skjønne?[:D]

Se på DEN store fine gutten, da :D så søte unger du har!!

lillegutten vår følger altså ikke den kurven som han skulle fulgt ifølge fødselsvekta - men har laget seg en strek rett under den, på en måte[8|]
men prøver hver gang jeg har vert på vektkontroll å fortelle meg selv at jeg ikke skal bekymre meg.. tror du det hjelper? nope![:'(]
Mista melka i gårkveld/natt - men fikk tilbake i dagmorges -etter at han hadde sovet hele natta [:-]
så i dag hadde jeg enormt med melkespreng - gav han litt pupp først - så, da han virka fornøyd fikk han ligge på et teppe littegranne mens jeg pumpa ut 125ml (!) og det fikk han på flaske - da gikk alt ned uten problemer[:D]

men prøver hver gang jeg har vert på vektkontroll å fortelle meg selv at jeg ikke skal bekymre meg.. tror du det hjelper? nope!
Mista melka i gårkveld/natt - men fikk tilbake i dagmorges -etter at han hadde sovet hele natta
så i dag hadde jeg enormt med melkespreng - gav han litt pupp først - så, da han virka fornøyd fikk han ligge på et teppe littegranne mens jeg pumpa ut 125ml (!) og det fikk han på flaske - da gikk alt ned uten problemer

Så bra at melka kom tilbake da!! og 125ml er jo kjempebra det, så da spiste han jo godt! du skal se han blir stor og sterk etter hvert ja![;)]

men prøver hver gang jeg har vert på vektkontroll å fortelle meg selv at jeg ikke skal bekymre meg.. tror du det hjelper? nope!
Mista melka i gårkveld/natt - men fikk tilbake i dagmorges -etter at han hadde sovet hele natta
så i dag hadde jeg enormt med melkespreng - gav han litt pupp først - så, da han virka fornøyd fikk han ligge på et teppe littegranne mens jeg pumpa ut 125ml (!) og det fikk han på flaske - da gikk alt ned uten problemer

Så bra at melka kom tilbake da!! og 125ml er jo kjempebra det, så da spiste han jo godt! du skal se han blir stor og sterk etter hvert ja![;)]

Signerer Chill24 jeg...125ml er jo skikkelig bra,tror ikke jeg får pumpa ut så mye jeg![8|]
Men slik du forteller Fiorelina,er jo ikke så gæli at han følger en vekstkurve lavere- så lenge han ikke hopper enda en ned...
Som du sier han har laga seg en egen kurve!
Syns ikke du skal bekymre deg så lenge han er i den kurven han er nå,brått hopper han en strek eller to opp på kurven...[;)]
Hold ut,du er en tøff mor!!![:D]

Back
Topp