Har vert hos hudlegen!

*Chill*

Forumet er livet
I dag har vi hvert hos hudlege med Jonas!
Og det gikk som forventet....det er atopisk exem ja..
MEN, det så nå kjempefint ut, han er 80% (!!!) bedre enn for en uke sia! [:D]

Har byttet fra A-derma creme til DECUBAL og A-CREME... Og det funker som bare det!
Nå er huden hans babymyk som den skal være, bare litt rødmussete på en måte..

Men vi må jo selfølgelig fortsette å smøre og bare i olivenolje, eller så blir det verre igjen...
Kan ikke gi han NOE som hels mat annet enn pupp, noe jeg heldigvis har rikelig av.
Ellers så kommer det helt sikkert tilbake verre i rykk og napp, men det får vi ta når det kommer!

Er faktisk ganske lettet jeg da over å slippe å lure på hva, hvem, hvordan osv... Nå VET jeg
at det ikke er noe jeg verken spiser eller at det er varmen.. Og om jeg klarer å holde det slik som dette er jeg storfornøyd! [:)]

Det var godt å høre at det ikke var noe du spiste eller drakk. Greit at du vet hva du skal gjøre.
Håper at lille Jonas gutten vår blir frisk igjen snart.

Mange gode klemmer fra Linka og lille Alexander.

Ja det er godt når man vet sikkert hva det er og slipper lure på alt mulig rart!! [:D] 

Håper det holder seg fint nå da!! [:D]

Reagerer han på a-derma sine salver? Gjør jeg også... Best å holde seg unna den, tror jeg... (Har atopisk eksem selv). her er det forresten bare locobase som duger mot eksemen

Ja han gjør det!! Syns det var så rart at han bare ble verre og verre selv om jeg smurte til jeg så mannen med ljåen! Plutselig sa svigerinna mi, at datteren hennes ikke tålte den a-derma... jeg skiftet og han ble "bra" på to dager!!!
Sa det til helsesøster idag, hun anbefaler a-derma som om hu sku ha betalt for det... og hun ble litt snurt virket det som, nesten litt fornærmet! [8|] snålt!

Så bra da.
Motte du vente lenge for å få time til hud legen????
Jeg må prøve å få til hu lilla.

Back
Topp