Har verdens snilleste

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Bestemor :) (oldemor til barna)
Hun tilbydde seg å lage slik babynest til meg :)

Det ble kjempefint♡ så nå gleder jeg meg til lillegutt kommer :)

Hun hadde også kjøpt inn så mye stoff til overs, for hun skulle lage til søsteren min som fikk jente i juli og til søskenbarnet mitt som også skal ha gutt i oktober :) Så hun får prøve å selge de som blir til overs tror jeg :P haha

Men gleder meg til å se det ♡

sendt fra Note 3 - sengekos

Vedlegg

• 1409871831540.jpg
    1409871831540.jpg
    59,1 KB · Visninger: 93
  • 1409871841339.jpg
    1409871841339.jpg
    120,5 KB · Visninger: 91

Hun hadde også kjøpt inn så mye stoff til overs, for hun skulle lage til søsteren min som fikk jente i juli og til søskenbarnet mitt som også skal ha gutt i oktober :) Så hun får prøve å selge de som blir til overs tror jeg :P haha

Så fint det var ! :-) herlig med snille bestemødre/oldemødre ♡♡

Det var fint ja :) og takknemlig skal vi være for bestemødre/oldemødre som gjør sånnt for oss :)

Det var fint ja :) og takknemlig skal vi være for bestemødre/oldemødre som gjør sånnt for oss :)
Ja :) Kanskje jeg skulle gi henne noe, blomster eller noe for jobben :)
Jeg fikk ikke betale for verken stoff eller noe tilbehør :S

Så snill bestemor, og så lekkert babynest! <3 Har dilla på stjerner om dagen, og jeg skal få babynest av en venninne. Med masse stjerner :D:D

Ja det er populært for tiden :)

Snuppa er solstålen min så da får lillegutt bli stjerna mi ;)

Kjempefint var det! Veldig snill bestemor:-)
Må vel prøve å begynne å sy et av det jeg har kjøpt inn selv snart også:-)

Så snill bestemor du du har. Flink e ho og så lage så fint babynest :)
Har vurdert både å laga sjøl og å beatilla. Men sa t søster mi og venninna mi for lenge si, at om dei lage babyshower, så ønske eg meg babynest ;) har ein følelse av at da skjer 20.09...så vente litt t eg :p

Så snill bestemor du du har. Flink e ho og så lage så fint babynest :)
Har vurdert både å laga sjøl og å beatilla. Men sa t søster mi og venninna mi for lenge si, at om dei lage babyshower, så ønske eg meg babynest ;) har ein følelse av at da skjer 20.09...så vente litt t eg :p

Så spennende :) Ja du får vente å se ;) Krysser fingrene for at du får ♡
Kjempekoselig ;)

Tror ikke det blir babyshower på meg denne gangen :( snufs

Så snill hun er, de er veldig dyre å kjøpe har jeg sett. Er ikke så veldig trygg på symaskinen så blir ikke til at jeg lager meg en slik.

Så snill hun er, de er veldig dyre å kjøpe har jeg sett. Er ikke så veldig trygg på symaskinen så blir ikke til at jeg lager meg en slik.
Ja veldig dårlig med symaskin jeg også så spurte på facebook om noen ville lage eller hjelpe meg :) Å da meldte hun seg til å gjøre det ;)

Back
Topp