Har vennene deres barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Har venner både med og uten barn, ei er frivillig barnløs, ei mangler en mann å få barn med, og ei skal nok ha i løpet av de nærmeste par tre årene tenker jeg. Ellers har de fleste 1-3 barn. Mine venner er i alderen 23-36 år, de fleste er over 30 :)

Begge deler. Har flere vennepar med 1-3 barn, også har jeg noen skolevenninner som ikke har barn ennå. Vennegruppen vår er i aldersgruppen 24-30 år. Selv er vi 25 år.

da jeg fikk førstemann hadde ingen barn, men nå er det 7 år siden, og alle vennene mine har barn nå :) Venner mellom 20-35 år :)

De fleste vennene mine har barn. Jeg var førstemann ut i venninnegjengen (5 stk alle 26 år) for over 8 år siden, nå har de fleste 2 barn.. eller fler:) Ellers har jeg venninner både med og uten barn , i alle aldre fra 20 til 40 år :)

Har ei venninne som har barn, ellers er det vel ingen andre i vennegjengen som har tenkt på barn med det første. Alderen ligger mellom 24-30.

De fleste har barn, er over 30 alle sammen. Istedenfor å feste og annet sprell har vi nå gjerne felles frokost på søndag klokken 8.

Her har alle de nærmeste barn, men så er jo vi i 30 årene ;-) så de fleste rundt oss er godt etablerte :-)

Har ei venninne som er like gammel som meg og har 3 barn, ellers er det mange som ikke har de planene enda :)

Det er delt, like mange med barn som uten. Men det er en babyboom i jentegjengen nå, vi er 5 stk som kommer til å være i permisjon samtidig på et tidspunkt :D 4 av oss venter vår første ❤️

rundt halvparten rundt oss har barn og de fleste er under 2 år.

Vi var først, men no er det 2 stk som får - 1 i november og 1 til i mars/april.. :) MEN blei kjent med mange andre førstegangsmødre då eg var i permisjon, og det var jo veldig koselig! :)

Har et par venninner med barn, men vi er først ut med nr to. Mannens kompiser er treige (eller er vi raske?) haha :)

Eg var først i gjengen. Men nå har nesten alle 2-3 barn. Ett par som er singel eller i ferske forhold som ikkje er i gang. Men dei er 23-25 så har ingen hastverk :)

Back
Topp