har veid Ida idag *bilderaas*

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
M

MaiSeptAugSkatt

Guest
har jo lånt babyvekt av helsestasjonen så jeg kan sjekke når jeg vil...[:D] for 1uke siden var hun like under 3kg ..
Idag viste vekta 3240 gram , så jenta vår vokser fort nå[:)] merker hun begynner bli tyngre å bære også .
og noen klær i str 50 er litt korte(hun var 50cm for 1.5 uke siden)
Rart å tenke på at hun egentlig skulle vært 4uker om hun hadde komt til termin.
Men det gjorde hun ikke å er nå snart 11uker gammel

må vise litt bilder av prinsessa[:D]

søskenkjærlighet

storesøster camilla sofie

og et av dyra våre:)

tatt idag

Så skjønn hun er! Og bitteliten! [:)] Fantastisk bilde av henne og Sebastian! Og så morsomt bilde av Camilla Sofie [:D]

Går det greit å være 3barnsmor?

Så fine bilder! Fikk helt tårer i øynene jeg. Litt lettrørt for tiden kan du si ja [8D][;)]
Spesielt fint var det av Sebastian og Ida <3

Nyt tilværelsen[:)]

kjempe nydelige unger dere har:)
den kunattpysjen ho jenta di har på seg den hadde Tobias og hehe.
men er for liten til han da.
Men de er søte de klærne:)

ååååååå, så herlige bilder!

Du har kjempenydelige unger, dem kan jeg skjønne du er stolt av! [:D][:D]

Kjempeflott at Ida legger på seg, begynner å bli stor jente nå! [:)]

ORIGINAL: **vimsa**

Så liten og skjønn[:)][:)] og så store camilla sofie og sebastian har blitt[:)][:)]
nydelige barn du har

Helt enig[:)]

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Herlige unger du har!!  Så flott at Ida begynner å legge bra på seg også!

Så liten og skjønn[:)][:)] og så store camilla sofie og sebastian har blitt[:)][:)]
nydelige barn du har

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Herlige unger du har!!  Så flott at Ida begynner å legge bra på seg også!

nydelige barn du har

Helt enig [:D] Skjønne unger [:)]

Så fort tiden har gått. Å for ei nydelig lita tulle med nydelige storesøsken[:D]

Tusen takk alle sammen!
Jeg er veldig veldig stolt!!![:D]

Det går veldig fint å være 3barnsmor nå som vi har mer plass!(flytta jo til nytt større hus i august)
Men samtidig så er det travelt da..Nå har jo jeg vært endel aleine med de den siste tiden pga jobb til gubben+det er jaktsesong nå  da er han litt borte også. Men ellers er han jo flink å hjelpe til, lar meg sove om morningen og leverer de to eldste i bhg) å da har jeg itt mer energi om dagene.
Jeg var jo innlagt på sykehus for noen uker siden for jeg var helt utslitt..Etter et par netter der fikk jeg henta meg inn igjen:)
Ungene er jo het herlige da..alle 3...føler meg så heldig!! Selv om det er litt travelt er det verdt alt sammen.[:D]

ORIGINAL: eplet

nydelige barn du har

Fin gjeng! Hvem ligner Ida på? De to andre er ganske så like dah!

Hun er veldig lik Sebastian. spesielt da han var baby! er nesten som å se han.. helt sprøtt!
de var mer like da hun var nyfødt, men de er jo fortsatt kjempelike![:)]

Back
Topp