Har varmekablene kommet på?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
på badet altså...

Er på hele året.. Termostatstyrt, så om sommeren er det jo så varmt at de ikke slår seg på likevel... [:D]

har søtte dei på litt ja, men ikke så veldig varmt[:)]

ORIGINAL: Grete71

Er på hele året.. Termostatstyrt, så om sommeren er det jo så varmt at de ikke slår seg på likevel... [:D]

Samme her

Har de alltid på litt. Skrur de litt opp på vinteren bare. Fikk beskjed om at de alltid skal være litt på(rundt 10 grader) eller så kan de bli ødelagt/sprekke[&:]

ORIGINAL: Badeand*

Har de alltid på litt. Skrur de litt opp på vinteren bare. Fikk beskjed om at de alltid skal være litt på(rundt 10 grader) eller så kan de bli ødelagt/sprekke[&:]

vi har ikke termostat.
bare bryter med 1 2 og 3.
og 1 er ganske varmt,så vi må slå av om sommeren

Står på hele året, 20 grader om sommeren, nærmere 25 grader om vinteren.[:)]

badet vårt har ingen vegger som får sol på seg og da heller ikke vinduer, så der blir det kaldt uansett når på året om det ikke er varme på.

ORIGINAL: Beijbi

Jeg skrur de på og gubben skrur de av [&:]

da må du si til gubben at det er veldig sløsing med strøm....
bruker masse strøm å varme de opp hver gang....

Har di alltid på.

Ja, de står på nå. Samboeren min som hadde de på faktisk. Fikk nærmest sjokk jeg... 

De er egentlig alltid på[;)]

Varmekbalene er på hele året, har fliser på badegulvet så er iskaldt om ikke varmekablene er på.

ja de er på.. men står på en enda... skrudde den opp til 2 her..men det blei for varmt..

De er på, ikke på hele året da.. Har de på rundt 20 grader nå. 

De har stått på siden jeg fødte. Kunne jo ikke ha det kaldt på badet med liten baby.

De har faktisk vært på en liten stund også. Vil ha det varmt der minstemann skal bytte bleie og bade

Har ikke varmekabler jeg, men varmeovn og den står på hele tida[:)]

Back
Topp