Har valgt og bestilt vogn

*Lesehesten*

Elsker forumet
Har siden i sommer hatt lyst til å bytte ut barnevogna. Har en Teutonia S3 knallrød og lekker (hvis noen vil kjøpe den [8D]). Føler ikke vi har behov for en ordentlig barnevogn lenger. Frida bruker bare vogn i helgene nå. Vi kjører jo frem og tilbake til barnehagen.
Har bestemt oss for å bytte til en ren sportsvogn som tar liten plass å transportere med oss når vi besøker familie.

Valget falt på Babyjogger City Elite har valgt fargen Stone. Vogna ser dere her.
Vogna koster 5000kr i Norge, men har bestilt på Ebay i dag og betalte 2068 kr [:D]. Kommer på frakt og moms, men sparer allikevel masse penger!

Nå gleder jeg meg masse til å få ny vogn! [:)]

Babyjogger-siden ville ikke samarbeide med meg, så jeg får ikke sett mer enn bildet, men er det ikke den som er så utrolig lett å legge sammen? [:)] Grattis med ny vogn...snart [:D]

Da er det den jeg har sett video av før. Helt genialt! [:)] Bruker nesten ikke vogn her heller, stort sett bare reisetrilla fordi vi ikke gidder å dra med sportsvogna. Lurt å bytte.  

Vi har valgt vogna og ikke trilla selv om den er bittelitt større. Følte hun ville få bedre plass i den + at fotbrettet kan justeres og det kan det ikke på trilla.

Nice 

den luksus vogna for Frida [:D]
den så kjempe bra ut..

Hvor mye må du gi for den totalt med frakt/moms?
Var det en forhandler/butikk som solgte den på ebay?

Den vognen er jo så fin [:)]

ORIGINAL: ebz

Vet ikke helt hvor mye frakten og momsen blir ennå siden jeg ikke vet hvor stor pakka er. Jeg har gjettet på det pga vekten til vogna og tror at jeg totalt må ut med ca 3250kr. Da sparer jeg 1750 kr mot å kjøpe den på Barnas hus på Alna.

ORIGINAL: frøkensnurp

Å, gled deg! BabyJogger er bare så digg vogn! Vi har brukt den siden Ellinor var 6 mnd, vi [:D]

Har vært og testet på Barnas hus og den virker veldig digg. Gleder meg masse!

Å du din heldiggris!! Sikler sånn på den vogna.

Grattis med ny vogn. Det blir nok stas [:D]

ORIGINAL: *Lesehesten*

Vet ikke helt hvor mye frakten og momsen blir ennå siden jeg ikke vet hvor stor pakka er. Jeg har gjettet på det pga vekten til vogna og tror at jeg totalt må ut med ca 3250kr. Da sparer jeg 1750 kr mot å kjøpe den på Barnas hus på Alna.

Ooo.. det var en bra pris!
Har litt lyst til å bestille selv også, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det[8|] 

Har litt lyst til å bestille selv også, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det[8|] 

Først lager du deg konto på JetCarrier.com, da får du en amerikansk adresse som du bruker når du bestiller på nett. Så finner du den vogna du vil ha og bestiller den og får den sendt til din JetCarrier-adresse. Deretter legger du inn bestilling av transport på JetCarrier. Der kan du velge om du vil ha det sendt med fly eller båt (båt er billigst). Så er det bare å vente! [;)]

Først lager du deg konto på JetCarrier.com, da får du en amerikansk adresse som du bruker når du bestiller på nett. Så finner du den vogna du vil ha og bestiller den og får den sendt til din JetCarrier-adresse. Deretter legger du inn bestilling av transport på JetCarrier. Der kan du velge om du vil ha det sendt med fly eller båt (båt er billigst). Så er det bare å vente! [;)]

Tusen takk [:D]
Dette skal jeg sjekke opp!

Back
Topp