HAR VAKSINERT MEG MOT SVINEINFL. I DAG

lykkesmykke <3

Elsker forumet
NOEN ANDRE HER INNE SOM HAR JORT DET?
fikk dere noen bivirkninger?

Skal ta den på onsdag...Tror jeg, har ikke helt bestemt meg enda...

ORIGINAL: baby bliss

NOEN ANDRE HER INNE SOM HAR JORT DET?
fikk dere noen bivirkninger?

Sønnen min ble syk i helgen så jeg undersøkte i alle nabokommuner om å mulighet for å ta vaksine. Østlandet er som kjent sist ute (6.nov. her i Drammen). Jeg har derfor vært på langtur til Notodden i dag og fikk vaksine, det begynte å haste i.o.m at sønnen min allerede er syk og jeg måtte ta den før jeg og ble syk, evt. fødte. Er kjempelettet.

Har ingen bivirkninger bare trøtt og øm rundt stikket. Trøttheten kan være dårlig søvn og.

her kommer den ikke før 6 nov, har forhåpentligvis født innen da(termin i dag).

etter man har født er man vel ikke førstepri??

sykt at utkant norge får denne vaksinen før østlandet, som har litt større antall innbyggere..
(den er kommet på mitt hjemsted nemlig, å det er ikek verdens navle...)

ORIGINAL: lis83

her kommer den ikke før 6 nov, har forhåpentligvis født innen da(termin i dag).

etter man har født er man vel ikke førstepri??

sykt at utkant norge får denne vaksinen før østlandet, som har litt større antall innbyggere..
(den er kommet på mitt hjemsted nemlig, å det er ikek verdens navle...)

helt enig...her bor vi oppå hverandre omtrent og Oslo-skolene står snart uten elever. De store byene bør få først hvor smittespredingen er i et så stort omfang.

yes, enig!!

synes ikke helse norge har vært noe flinke i denne saken..
er så mye forskjellig info rundt om kring, og av media blir vi jo bare gala av å følge m på..

Skal ta den på Onsdag

Vi skal ta den hele familien når den blir tilgjengelig for alle (vi er ikke i noen av risikogruppene). Men vil ta den så ikke vi smitter lille Sander hvertfall...

Back
Topp