Har vært roligt her i det siste :-)

Tror bare det er helg, og kanskje litt rolig pga det? Jeg er så kvalm i dag at jeg har ikke orket å skrive så mye.. Men bare ta det med ro, er myyye mer som skjer her enn inne på lukket forum enda ;)

Sikkert helgen som gjør det :)
Familiekos osv...er på kjøkkenet selv nå å lager pannekaker. Et ønske fra mannen :P

Jeg ligger på sofaen ca hele dagen og har null energi.. er mye her inne og leser, men skriver kanskje ikke så mye. Vet nå ikke, synes jeg skriver litt jeg men :p

Kunne jo vært litt mer liv her ja, men som Lykkeknøttet <3 skriver så er det sikkert mange som ligger utslåtte eller henger over doskåla stakkars..

Uff!!
Jeg misunner ikke et sekund de som får kvalme!! Må være helt grusomt å ha det slik i ukesvis! :-S
Sambo er ute for kvelden, så jeg sitter her i sofaen og strikker og ser på pocahontas 2 :-P

Helgene for min del blir stille her inne før ungene har lagt seg. I hverdagene er det litt mer tid til å snike seg inn, helgene går i ett. Nå er ungene i seng, så nå skal jeg lese og skrive litt før mannen er klar med middag:)

Jeg har null kvalme. Hadde kun en morgen need litt diffuse lukter etc. Men jeg venter egentlig bare på den:p god bedring til dere :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sikkert helgen som gjør det :)
Familiekos osv...er på kjøkkenet selv nå å lager pannekaker. Et ønske fra mannen :P

Hurra...fikk ned en halv pannekake før kvalmen slo tilbake :-/
Nå er det maratonrunde med "Sons of Anarchy"...er det ikke sånn at vi får en time ekstra å sove på i natt?;)

Hvor ser jeg hvor mange innlegg/kommentarer jeg har skrevet??

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp