Har vært på

ActionPaction

Elsker forumet
UL-undersøkelse mde nakkefold-scan. Flott å se lille Mini for første gang, og veldig betryggende å få vite at alt ser bra ut.

Syns det er rart at den undersøkelsen ikke tilbys av det offentlige. Blant annet foretok min lege en grundig undersøkelse av hjertet og blodgjennomstrømming. Hvis det hadde vært noe galt kunne vi allerede nå forberedt oss (og sykehuset) på de eventuelle operasjoner som måtte gjennomføres når barnet fødes.

Det er nesten så jeg ikke tør tenke på akkurat dét!...

Men har fått henvisning og skal på UL i dag (litt sent er vel best å se det i uke 12?!?)
Men Norge og helsevesenet har jo FERIE i hele juli så jeg Måtte vente - og i dag skal vi SE den lille for første gang!
*Krysser fingrene for at de får sett på nakkefolden og neseryggen godt!*

Bra du også fikk positive svar og at det er et frisk lite barn der inne

Kjempegode nyheter. [:)] Skulle ønske at det var en ekstra UL på rundt denne tiden hvor man faktisk kan sjekke slike ting.

Jeg har vært på UL nå, ikke så omfattende som deg ActionPaction
men fikk roet meg når nakken så helt perfekt ut!

ORIGINAL: Nikkiline

Jeg har vært på UL nå, ikke så omfattende som deg ActionPaction
men fikk roet meg når nakken så helt perfekt ut!

Så bra [:D]

Det hjelper på et bekymret mamma-hjerte å høre en lege fortelle at alt ser helt perfekt ut [:)]

Jeg var og på sånn for ei uke sida. Totalt unødvendig, men vi hadde muligheten, så da tar man jo den[:)]
Er vel de som er nærmere 40 tror jeg som får det tilbudet. Er da risikoen er størst for avvik. Downs eller 2 andre kromosonfeil som er dødelige.

Jeg var også på en sånn UL. Veldig deilig å vite at alt er som det skal. Syns også at de bør innføre tidlig UL som standard. [:)]

Back
Topp