LillTrille
Glad i forumet
Ja i går skulle vi drikke ut min kjære venninne og nabo;) Jeg må innrømme jeg var veldig spent på hvordan det ville gå med pappan alene hjemme med minsten, og at jeg ikke hadde vært bort fra lille gutt så lenge før.. Han tok med seg lille gutt til foreldrene sine som hadde besøk av lillebroren og dama. Og alt hadde gått så bra! Han hadde ikke skreket eller gråtet noe hele det døgnet!
Jeg der i mot følte meg veldig ensom når jeg kom hjem. Men på en måte var det jo også godt med litt tid for meg selv. Men når de kom hjem så klarte jeg ikke å styre gledes tårene! Rart at man blir så avhengig og glad i ett så lite menneske <3 .
Men nå veit vi jo at han kan kose seg selv uten mamma. er jo litt godt å vite det da. ;)
Jeg der i mot følte meg veldig ensom når jeg kom hjem. Men på en måte var det jo også godt med litt tid for meg selv. Men når de kom hjem så klarte jeg ikke å styre gledes tårene! Rart at man blir så avhengig og glad i ett så lite menneske <3 .
Men nå veit vi jo at han kan kose seg selv uten mamma. er jo litt godt å vite det da. ;)